تردد کامیون ها تا ساعت 4 بامداد در شب های قدر ممنوع است


تردد کامیون ها تا ساعت 4 بامداد در شب های قدر ممنوع است

به گزارش رکنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برای سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را با...

به گزارش رکنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برای سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را با توجه به قرار گرفتن در شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شب ها، اندیشیده است.

سرهنگ موسوی پور گفت: در شب های قدر تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین تا ساعت 4 صبح در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود . همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

سرهنگ موسوی پور بیان داشت: در محل هایی که فضای مناسب برای پارک داریم با نصب بنر این موضوع جهت پارک وسایل نقلیه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد : شهروندان سعی کنند خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک نمایند تا هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.

وی اظهار داشت : رانندگان از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود جداخودداری نمایند.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد : توصیه می شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند و مراقب تردد عابرین پیاده و مخصوصا کودکان باشند و سرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم .

وی افزود : همکاران بنده در این شب ها به صورت ویژه و در اطراف و معابر پیرامونی تکایا ، حسینه ها وتمامی مراکزی که مراسمات شب های قدر برگزار می گردد حضوری فعال خواهند داشت . همچنین به شهروندان توصیه می شود با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها ، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند .


تردد کامیون ها تا ساعت 4 بامداد در شب های قدر ممنوع است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...