صبحانه خبری، 10 فروردین 1403؛ از 5 برابر شدن مبلغ جرایم رانندگی تا واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در هلدینگی که 4 هزار درخت هیرکانی را نابود کرد


صبحانه خبری، 10 فروردین 1403؛ از 5 برابر شدن مبلغ جرایم رانندگی تا واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در هلدینگی که 4 هزار درخت هیرکانی را نابود کرد

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید. ۵ برابر شدن مبلغ جرایم رانندگی رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر...

صبحانه خبری، 10 فروردین 1403؛ از 5 برابر شدن مبلغ جرایم رانندگی تا واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در هلدینگی که 4 هزار درخت هیرکانی را نابود کرد

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

۵ برابر شدن مبلغ جرایم رانندگی
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد. وی با بیان این که هنوز جدول جدید نرخ جرایم به ما ابلاغ نشده است، افزود: آنچه تصویب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم، این است که مثلا جریمه سرعت غیرمجاز حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌شود. رئیس پلیس راهور فراجا با بیان این که رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روانگردان یک تخلف بسیار بسیار مهم و در همه دنیا دارای شدیدترین نوع مجازات مشخص شده است، ادامه داد: جریمه این تخلف حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرد
ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم. وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه‌ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۴ کولبر سقوط کرده در ارتفاعات منطقه مرزی‌هانی گرمله شهرستان پاوه خبر داد و گفت که دو مصدوم به‌دلیل وخامت حالشان توسط بالگرد به مرکز درمانی منتقل شدند.

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق
بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام جمعه موقت تهران و مدیر حوزه علمیه امام خمینی پس از جنجال اخیر است.

انتقاد تند امام جمعه شیرازاز وضع حجاب گردشگران
لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز نسبت به برخی بدرفتاری‌های گردشگران در مسجد نصیرالملک گفت: ما دلمان خوش است که گردشگر داریم، باوجود اینکه به اینجا می‌آید و‌ می‌داند که مسجد است احترام را نگه نمی‌دارد. این چه وضعیتی است که ما می‌خواهیم دو رکعت نماز در مسجد خودمان بخوانیم غوغا و جنجال پیش می‌آید و انگار طلبکار هستند. ما که بلیت به کسی نفروختم که طبلکار هستید.

دستگیری ۱۲۵۴ نفر در روز انتخابات
دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی کشور گفت: در روز انتخابات نیز مجموعا ۱۲۵۴ نفر به اتهاماتی نظیر خرید و فروش رأی، اختلال در شعبه، درگیری فیزیکی و مسلحانه، پرتاب ترقه به شعب اخذ رأی و نیز توزیع تراکت مضره توسط ضابطین دستگیر شدند. از مجموع افراد دستگیر شده حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها با اقدامات پیشگیرانه در پایان روز اخذ رأی با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند.

ارمنستان: دولت قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسیم
نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان می‌گوید که این کشور، حکومت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد.

لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.

توضیحات جدید سازمان منابع طبیعی درباره قطع درختان در الیمالات مازندران
روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ضمن ارائه توضیح درباره موضوع قطع تعدادی درخت و نهال در جنگل‌های هیرکانی در حاشیه آب‌بندان المالات شهرستان نور، اعلام کرد که سرمایه‌گذار طرح گردشگری حاضر است ۵ هزار نهال برای جبران خسارات وارده بکارد.

سازمان بازرسی: مانع تصرف غیرقانونی «برکه پریان» شدیم
قوه قضاییه می گوید با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل ۳ هزار میلیارد تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس / ۹ نفر جان باختند
حسین درخشان سرپرست هلال‌احمر سمنان از تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده جندق به معلمان و فوت ۹ نفر خبر داد.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی