شپنا با ارزش بازار 211 همت؛ رتبه اول در پالایشی ها و چهارم در کل بورس


شپنا با ارزش بازار 211 همت؛ رتبه اول در پالایشی ها و چهارم در کل بورس

به گزارش رکنا از اصفهان؛ وزارت بهداشت، صندوق بازنشستگی نفت، سازمان تامین اجتماعی و سهام عدالت در حالت تلفیقی به‌ واسطه زیر مجموعه‌هایشان بیش از ۴۰ درصد از سهام شپنا را در اختیار...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ وزارت بهداشت، صندوق بازنشستگی نفت، سازمان تامین اجتماعی و سهام عدالت در حالت تلفیقی به‌ واسطه زیر مجموعه‌هایشان بیش از ۴۰ درصد از سهام شپنا را در اختیار دارند.

شرکت پالایش نفت اصفهان با در اختیار داشتن ۱۷ درصد سهم بازار در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده های نفتی نقش قابل توجهی در صنعت پالایشگاهی کشور ایفا می کند، این شرکت به عنوان اولین پالایشگاه کشور از نظر تنوع تولید فرآورده های نفتی محسوب میشود و در حال حاضر با نماد شپنا در بورس فعالیت دارد.

شپنا از نظر ارزش بازار چهارمین شرکت بازار سرمایه با ارزش ۲۱۱ همت محسوب میشود و اولین شرکت در بین شرکت های پالایشی است.

حائز اهمیت است ، بزرگترین و مهمترین سهامداران شپنا شرکت آوای پردیس سلامت زیر نظر وزارت بهداشت با ۱۵ درصد و سازمان توسعه سرمایه رفاه وابسته به سازمان تامین اجتماعی با ۱۱ درصد سهامداران عمده شرکت پالایش نفت اصفهان به شمار میروند که به صورت کلی وزارت بهداشت، صندوق بازنشستگی نفت، سازمان تامین اجتماعی وسهام عدالت در حالت تلفیقی به واسطه زیر مجموعه هایشان بیش از ۴۰ درصد از سهام شپنا را در اختیار دارند .

اصفهان/ بهمن راعی


شپنا با ارزش بازار 211 همت؛ رتبه اول در پالایشی ها و چهارم در کل بورس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید