ترافیک در هراز و کندوان سنگین است


ایرنا: رییس مرکز مدیریت راه های مازندران، وضعیت تردد خودروها در محور های هراز و کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد. سید محسن هاشمی با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: با توجه به تصاویر دریافتی در حال حاضر تردد در محور کندوان...

ترافیک در هراز و کندوان سنگین است

ایرنا: رییس مرکز مدیریت راه های مازندران، وضعیت تردد خودروها در محور های هراز و کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سید محسن هاشمی با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: با توجه به تصاویر دریافتی در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک تا مجلار، مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز محدوده‌های آب اسک تا بایجان نیز سنگین است، افزود: تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران ادامه داد: وضعیت جوی در محورهای استان ابری و جاده ها به دلیل بارش رگباری باران تاحدودی لغزنده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا