پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان


پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان

حزب‌الله اعلام کرد که در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان که با شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان همراه بود، شهرک صهیونیستی کریات شمونه و یک مرکز فرماندهی ارتش اشغالگر را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان

به گزارش راهبرد معاصر؛ مقاومت اسلامی لبنان امروز با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایتی که بامداد امروز صهیونیست‌ها در جنوب لبنان مرتکب شده و یک مرکز پزشکی و امدادی را در روستای «الهباریه» مورد هدف قرار دادند اعلام کرد که حزب‌الله با شدیدترین عبارات، تجاوز وحشیانه و جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به بیماران و تیم‌های پزشکی در مرکز انجمن پزشکی اسلامی در منطقه الهباریه در جنوب لبنان را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان لبنانی شد به شدت محکوم می‌کند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده است: این مصیبت وارده را به خانواده‌های عزیز شهدا تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای آنها طلب صبر و پاداش بزرگ داریم و برای مجروحان هم شفای عاجل از خداوند درخواست می‌کنیم. مجددا تاکید می‌کنیم که این تجاوز وحشیانه دشمن را هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهیم گذاشت و قاطعانه پاسخ آن را می‌دهیم.

دقایقی بعد از صدور این بیانیه، حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر از پاسخ نظامی خود به جنایت مذکور اشغالگران خبر داد.

در این بیانیه حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به جنایتی که دشمن صهیونیستی در منطقه الهباریه مرتکب شد، ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه شهرک کریات شمونه و فرماندهی تیپ 769 ارتش اشغالگر در پادگان کریات شمونه را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

در ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در جنوب لبنان، نیروی هوایی ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) دست به جنایت دیگری در جنوب لبنان زد و این بار یک مرکز پزشکی و درمانی را هدف قرار داد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، ارتش صهیونیستی در یک حمله هوایی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد که این حمله تاکنون حداقل 7 شهید در پی داشته است.

در این میان گروههای امداد و نجات همچنان در حال عملیات جست‌وجو و نجات هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اوایل شب گذشته نیز ساختمانی در منطقه «وردین» در میان دو روستای «ایعات» و «بودای» را در جنوب لبنان هدف قرار دادند که این حمله نیز دو شهید و یک زخمی در پی داشت./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق