تخلیه خودروی زرهی آلمانی ماردر توسط نظامیان روسیه


تخلیه خودروی زرهی آلمانی  ماردر  توسط نظامیان روسیه

سربازان نیروهای مسلح روسیه اولین خودروی رزمی پیاده نظام ماردر را که توسط نیروهای مسلح اوکراین از آلمان دریافت شده بود، تخلیه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران اطلاع داد که سربازان تیپ تفنگ موتوری 1 گارد جداگانه سپاه یکم ارتش گروه نیروهای "جنوب" اولین خودروی رزمی پیاده نظام «ماردر» را از خط مقدم جبهه در آودیفسکی تخلیه کردند که آلمان به نیروهای مسلح اوکراین داده بود.
جانشین فنی فرماندهی با علامت فراخوان "کازبک" گفت: "پس از آزادسازی آودیفکا، ما به آزادسازی شهرک های مجاور پرداختم. پس از ورود نیروهای ما به بخش شمالی و شرقی آن، دشمن اقدام به ضد حمله کرد و در یکی از این ضدحمله ها بود که این خودروی زرهی به دست ما افتاد.
نظامیان ما، عملیات تخلیه خودروی جنگی با دقت برنامه ریزی کرده بودند: آنها شناسایی منطقه را انجام دادند، جاده جدیدی را با کمک مهندسان هموار کردند، میادین مین را پاکسازی کردند و از وضعیت نزدیک شدن مخفیانه به هدف اطمینان حاصل کردند».
مکانیک راننده با علامت تماس "شوبا" که خودروی رزمی آلمانی را تخلیه کرد، گفت:« کار واقعا سختی بود، چون باید شب کار می کردیم. جاده دیده نمی شد، یعنی انگار در تاریکی رانندگی می کنیم، یعنی انگار چراغ های جلو را خاموش کرده باشیم. ما کورکورانه راه می رفتیم. بدون چراغ قوه، بدون هیچ چیزی بدون هر گونه نوری تا در معرض آتش دشمن قرار نگیریم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه