آغاز بارش برف و باران در نواحی شمال غرب کشور از فردا


آغاز بارش برف و باران در نواحی شمال غرب کشور از فردا

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر سه‌شنبه بارش باران و برف در برخی مناطق شمال غرب کشور آغاز می‌شود.

آغاز بارش برف و باران در نواحی شمال غرب کشور از فردا

به گزارش راهبرد معاصر، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از بعد ظهر فردا سه شنبه با گذر متناوب امواج تراز میانی از نوار شمالی کشور بارش باران و برف در برخی مناطق شمال غرب کشور آغاز می شود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: فردا سه شنبه در نوار شرقی و ارتفاعات البرز وزش باد و رگبار پراکنده رخ می دهد. بتدریج از بعد از ظهر سه شنبه با گذر متناوب امواج تراز میانی از نوار شمالی کشور بارش باران و برف در برخی مناطق شمال غرب کشور آغاز می شود.

به گفته وی چهارشنبه علاوه بر شمال غرب در استانهای واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و دریای خزر مواج است.

او با بیان اینکه روز پنجشنبه این وضعیت در اردبیل، سواحل شمالی و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت، گفت: همچنین در غرب مرکز دامنه های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور در استانهای چهار محال و بختیاری و ارتفاعات شمال خوزستان ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: روز جمعه گستره بارش در دامنه های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان، نواحی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور همچنین در استانهای مازندران و گلستان پیش بینی می شود./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان