مخالفت اوسمار با بازگشت مهاجم جنجالی به پرسپولیس


مخالفت اوسمار با بازگشت مهاجم جنجالی به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مخالفت خود را با بازگشت مهاجم اسبق این تیم اعلام کرده است.

به دنبال جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی، ۲ مهاجم سرخ‌پوشان در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس ، این تیم عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفت. این در حالی است که پرسپولیس در فهرست بزرگسالان هنوز یک جای خالی دارد و بدین ترتیب مدیران باشگاه همچنان به دنبال جذب مهاجم هستند.

به نظر می‌رسد که مدیریت این باشگاه در روند جذب مهاجم قصد ندارد شتاب‌زده عمل کندو از همین رو از اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی این تیم خواسته تا فهرست بازیکنان مدنظر خود را ارائه دهد و آنها بعد از بررسی، اقدام به جذب مهاجم کنند.

در این میان بارها و بارها گادوین منشا، مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرد و حتی گفته می‌شد این بازیکن حاضر است تا به صورت رایگان برای قرمزها به میدان برود! از طرفی نیز اعلام شد که او از برخی از هم‌بازی‌های پیشین خود در این تیم خواسته است تا با سرمربی برزیلی برای بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان صحبت کنند.

مخالفت اوسمار با بازگشت مهاجم جنجالی به پرسپولیس

با این حال پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که اوسمار مخالف بازگشت منشا به جمع سرخ‌پوشان بوده و این مساله را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که این مربی بازیکنان دیگری را برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نظر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج