بارندگی‌ها در مازندران ادامه دارد


بارندگی‌ها در مازندران ادامه دارد

معاون توسعه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم بارندگی‌ها تا اواسط این هفته خبر داد.

احمد اسدی، با اشاره به پیش‌بینی ۱۰ روزه وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران اظهار کرد: دمای ساری ۱۴ درجه بالای صفر بوده و کجور با ۱۹ درجه‌ بالای صفر گرم‌ترین و پل سفید با ۱۲ درجه بالای صفر، خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی در روز دوشنبه گفت: درمناطق ساحلی و جلگه‌ای، نیمه ابری تا ابری، از بعدازظهر بتدریج با بارندگی و وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق بوده و در ارتفاعات، ابری و مه آلود با بارش باران در مناطق مرتفع با بارش برف، وزش باد گاهی نسبتاً شدید و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز سه‌شنبه ۷ فروردین نیز آسمان استان، صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد، گاهی نسبتاً شدید خواهد بود.

اسدی ادامه داد: در روز چهارشنبه هفته‌ی جاری، آسمان استانی صاف تا نیمه ابری بوده و از اواسط روز ابری همراه با بارندگی و وزش باد گاهی شدید و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ فروردین، آسمان استان نیمه ابری بوده و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابردر دامنه‌ها، احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز شنبه ۱۱ فروردین، آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود و روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی