سارق اینترنتی 3 میلیاردی در آمل دستگیر شد


سارق اینترنتی 3 میلیاردی در آمل دستگیر شد

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان آمل مبنی بر سرقت وجه از حساب بانکی آنان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. وی افزود:...

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان آمل مبنی بر سرقت وجه از حساب بانکی آنان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارشناسان پلیس فتا با انجام بررسی‌های همه جانبه و اقدامات فنی پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه متهم با ایجاد لینک جعلی و ارسال آن به یکی از شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی ضمن دسترسی به اطلاعات حساب بانکی اشخاص اقدام به سرقت وجه از آنان می‌کرد، گفت: متهم در مواجه با ادله و مدارک کارشناسان پلیس فتا تاکنون به سرقت و برداشت غیر مجاز از حساب از کاربران فضای مجازی جمعاً به مبلغ ۳ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ باقری در پایان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از قرار دادن اطلاعات خصوصی نزد افراد ناشناس در فضای مجازی خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به شماره گویای ۰۹۶۳۸۰ و پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.


سارق اینترنتی 3 میلیاردی در آمل دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه