درخواست ایران و عمان از مجامع بین‌المللی/محکومیت جنایات اسرائیل در یک بیمارستان غزه


درخواست ایران و عمان از مجامع بین‌المللی/محکومیت جنایات اسرائیل در یک بیمارستان غزه

اقتصادنیوز: وزرای امورخارجه ایران و عمان با توجه به حجم و عمق فجایع به وجود آمده در بیمارستان شفا غزه، بر ضرورت دخالت سریع و جدی مجامع بین المللی تاکید کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی روز جاری، موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دو طرف در این گفتگوی تلفنی با اشاره به روابط رو به رشد دو کشور، بر اراده طرفین برای استمرار و تحکیم مناسبات دوجانبه و‌ همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کردند.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان همچنین در ادامه این گفتگوی تلفنی، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ویژه اقدامات وحشیانه و غیرانسانی این رژیم در محاصره بیمارستان شفا و کشتار بیماران و کادر پزشکی آن را به شدت محکوم کردند.

خبر مرتبط
حمایت از غزه به شیوه دانشجویان کانادایی/موج اعتصاب غذا در این دانشگاه

اقتصادنیوز: یک دانشجوی دانشگاه مک‌گیل کانادا که از ۳۴ روز گذشته در اعتصاب غذای نامحدود به سر می‌برد، پس از از دست دادن هوشیاری در بیمارستان بستری شد.

طرفین با توجه به حجم و عمق فجایع به وجود آمده در این بیمارستان، بر ضرورت دخالت سریع و جدی مجامع بین المللی به منظور جلوگیری از جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا