حزب‌الله لبنان پایگاه جاسوسی اسرائیل را در هم کوبید


حزب‌الله لبنان پایگاه جاسوسی اسرائیل را در هم کوبید

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن پایگاه جاسوسی «الرادار» در مزارع اشغالی شبعا با سلاح مناسب در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که در حمایت از مردم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شریف و قهرمان آن، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

در بیانیه گروه مقاومت اسلامی لبنان آمده است که تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «الرادار» در مزارع اشغالی شبعا با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار داده است. مقاومت اسلامی لبنان، امروز همچنین اعلام کرد که با دو پهپاد تهاجمی دو سکوی گنبد آهنین را در سایت پدافند هوایی «کفر بلوم» و پادگان رامیم را هدف قرار داده است و این حملات با دقت بالا به هدف رسیده است.

مقاومت اسلامی لبنان همزمان با آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پایگاه‌ها و مقرهای ارتش اسرائیل را در طول مرزهای شمالی فلسطین هدف حمله قرار داده است.به دنبال حملات حزب‌الله، ده‌ها پایگاه و مقر اسرائیلی خسارت دیده‌اند و تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی از پا درآمده‌اند، اما طبق اعلام حزب‌الله، رژیم صهیونیستی از علنی کردن آمار واقعی خودداری می‌کند.

با حملاتی که حزب الله و مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نوار مرزی لبنان انجام می‌دهند، بخش اعظمی از شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !