تردد از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد


تردد از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد از محور کرج –چالوس و آزادراه تهران – شمال (مسیر جنوب به شمال) را تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام کرد.

تردد از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد

به گزارش ایران اکونومیست از مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی نشان می‌دهد که در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا انارک و حدفاصل ولی‌آباد تا پل زنگوله و محدوده تونل کندوان، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا گزنک و حدفاصل وانا تا بایجان و در محور قدیم رشت-قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده ورودی شهر رودبار، ترافیک سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت و آزادراه شمال-تهران (شمال به جنوب) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها بیانگر آن است که ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و آزادراه تهران-قم حدفاصل پلائین تا بهشت زهرا سنگین است.

بنابراین گزارش، وضعیت جوی نشان می‌دهد، برخی از محورهای استان‌های گیلان، زنجان، کردستان و کرمانشاه دارای بارش باران و محورهای غیرشریانی هشتگرد-طالقان مسدود است.

محورهای سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال دارای انسداد فصلی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق