8 نفر در 6 تصادف جاده‌ای در کردستان جان خود را از دست دادند


8 نفر در 6 تصادف جاده‌ای در کردستان جان خود را از دست دادند

رئیس پلیس راه کردستان گفت: در مجموع از اول شروع تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون ۶ فقره تصادفات فوتی در استان ثبت شده که منجر به فوت ۸ نفر شده است.

عیسی گوهری، امروز شنبه (۴ فروردین ماه) در جلسه شورای ترافیک استان کردستان اظهار کرد: در مجموع روزانه بیش از ۹۰ تا ۱۰۰ تیم پلیس به صورت گشت محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیشتر تصادفات در جاده‌های فرعی استان اتفاق افتاده است، بیان کرد: سال گذشته در تعطیلات نوروزی ۵ فقره تصادفات منجر به فوت در استان رخ داد که امسال این میزان به ۶ فقره و فوت ۸ نفر افزایش یافت.

رئیس پلیس راه کردستان افزود: در مجموع از اول شروع تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون ۶ فقره تصادفات فوتی در استان ثبت شده که منجر به فوت ۸ نفر شده است.

وی مجروحان تصادفات جاده‌ای سال گذشته را ۱۴۱ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این آمار در سال‌جاری با ۲۳ نفر کاهش به ۱۱۸ نفر رسیده است.

به گفته گوهری، آمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲ نفر افزایش دارد اما از لحاظ تصادفات جرحی ۶ فقره کاهش دارد.

رئیس پلیس راه کردستان اعلام کرد که سال گذشته ۱۰۴ فقره تصادف خسارتی ثبت شد که این آمار در سال‌جاری ۷۵ مورد است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در سال گذشته ۱۷۱ مورد بود که به ۱۳۲ فقره کاهش یافته که این نشان از همدلی و همکاری بسیار خوب بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان