چری فالوین T10 پلاگین هیبریدی در چین رونمایی شد


چری فالوین T10 پلاگین هیبریدی در چین رونمایی شد

چری فالوین T10 پلاگین هیبریدی در چین رونمایی شد. پیش از این به نظر می‌رسید که فالوینT9 رونمایی‌شده در ماه گذشته نسخه پلاگین هیبریدی چری تیگو 9 است، اما گویا T10 نسخه دیگری باشد که کمی بزرگتر از مدل اصلی و فالوین T9 است. تصاویر...

چری فالوین T10 پلاگین هیبریدی در چین رونمایی شد. پیش از این به نظر می‌رسید که فالوینT9 رونمایی‌شده در ماه گذشته نسخه پلاگین هیبریدی چری تیگو 9 است، اما گویا T10 نسخه دیگری باشد که کمی بزرگتر از مدل اصلی و فالوین T9 است.

تصاویر و مشخصات فنی چری فالوین T10 نیز توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات منتشر شده است. طبق این اطلاعات، چری فولوین T10 مانند چری تیگو 9 و فولوین T9 دارای فاصله محوری ۲.۸۲ متری است.

با این حال، طول آن با ۴.۸۵ متر از تیگو ۹ با ۴.۸۲ متر و فالوین T9 با ۴.۷۹ متر بزرگتر است. عرض هر سه خودرو ۱.۹۳ متر است وT10 با ارتفاع ۱.۷۱ متر، از تیگو ۹ بلندتر اما از فالوین T9 کوتاه‌تر است. به نظر می‌رسد که T10 شاسی بلند پرچمدار برند فالوین خواهد بود.

فالوین T10فقط در نسخه‌های پنج و شش نفره موجود است، در حالی که T9 دارای چیدمان پنج یا هفت نفره است. خریداران می‌توانند T10 را با چرخ‌های 18، 19 و 20 اینچی سفارش دهند. وزن مدل پایه پنج‌نفره 19۳۵ کیلوگرم است. وزن مدل بالارده با چیدمان پنج‌نفره 2028 کیلوگرم و شش‌نفره ۲۰۶۹ کیلوگرم اعلام شده است.

فالوین T10 به پیشرانه کونپنگ سوپر پرفورمنس الکتریک هیبرید C-DM متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری SQRH4J15 و موتورهای سنکرون آهنربای دائمی مجهز است که قدرت آن توسط گیربکس 1DHT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. موتور درون‌سوز توان ۱۱۵ کیلووات و گشتاور 220 نیوتن متر تولید می‌کند، در حالی که خروجی موتور سنکرون ۱۵۰ کیلووات/310 نیوتن متر است. T10 از بسته باتری لیتیومی سه‌گانه ساختCATL بهره می‌برد.

چری فالوین T10 پلاگین هیبریدی در چین رونمایی شدچری فالوین T10

طراحی این خودرو شبیه خانواده فالوین است و نمای جلو بسیار شبیه به فالوین T9 طراحی شده است، اما T10 از تزئینات عمودی بیشتری در جلوپنجره استفاده می‌کند. همچنین گزینه جلوپنجره بازتر شبیه خودروهای مجهز به موتور درون‌سوز برای سفارش وجود دارد.

فالوین T10 احتمالاً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش گذاشته خواهد شد و انتظار می‌رود در 15 مه عرضه شود. قیمت این مدل احتمالاً بین 180 تا ۲۵۰ هزار یوان (۲۵۰۵۰ تا ۳۴۸۰۰ دلار) خواهد بود.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !