فیلم کثافت خواندن علی پروین و حسن روشن توسط مداح بخاطر هایده و معین / آنجا بودم گردن میثاقی را می‌جویدم


فیلم کثافت خواندن علی پروین و حسن روشن توسط مداح بخاطر هایده و معین / آنجا بودم گردن میثاقی را می‌جویدم

ویدیویی از سخنرانی یدالله حسینی، رئیس هیئت خادم الشهداء قم در فضای مجازی منتشر شده که با حمله به علی پروین و حسن روشن به دلیل نام بردن از هایده و معین در برنامه تحویل سال نو،...

ویدیویی از سخنرانی یدالله حسینی، رئیس هیئت خادم الشهداء قم در فضای مجازی منتشر شده که با حمله به علی پروین و حسن روشن به دلیل نام بردن از هایده و معین در برنامه تحویل سال نو، این دو اسطوره باشگاه پرسپولیس و استقلال را «آشغال کثافت» خطاب می‌کند. او مدعی است اگر در استودیوی برنامه حضور می‌داشت، گلوی میثاقی، مجری برنامه را می‌جوید!

عصرایران نوشت: در یک برنامه تلویزیونی در ایام نوروز وقتی مجری ( محمدحسین میثاقی ) از دو مهمان مشهور ( حسن روشن و علی پروین ) می‌خواهد نام خواننده موردعلاقه خود را بگویند اولی یعنی حسن روشن، ستاره قدیمی استقلال/تاج و تیم ملی می‌گوید: معین. علی پروین، کاپیتان و مربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی هم می‌گوید: هایده! و این یعنی هر دو از خط قرمز صداوسیما عبور کردند چون مطابق معیارهای صداوسیما کسی این دو خواننده را نباید بشناسد! چه رسد به این که اسم بیاورد و چه رسد به این که علاقه داشته باشد! روزگاری نوار کاست و نوار ویدیوی آن‌ها را هم توقیف می‌کردند! مجری پرسید و آن‌ها بی‌ریاکاری پاسخ دادند و جمعیت هم تشویق کرد و پسندید و تازه در یک برنامه دیگر هم تا نام ابی (ابراهیم حامدی) آمد و حاضران کف زدند.

پیداست که صداوسیما برای جبران ریزش و کاهش مخاطب قدری آسان‌گیر شده اما آن طرف قضیه با مشکل روبه‌رو شده‌اند. کما این که ویدیویی منتشر شده که آقایی به نام حاج یدالله حسینی رئیس هیئت خادم‌الشهدای قم از صداوسیما به شدت انتقاد کرده چرا به جای دو ستاره پیشین فوتبال از رزمندگان دعوت نکرده‌اند تا در ماه رمضان خاطره بگویند. او از میهمانان برنامه به خاطر نام بردن از هایده و معین خواننده، با الفاظی چون «آشغال» و «کثافت» یاد کرده و درباره مجری هم گفته: من اگر در استودیو بودم گلوی مجری (میثاقی) را می‌جویدم.

علی پروین و حسن روشن در تلویزیون

یدالله حسینی در ادامه گفته: این همه شهید دادیم و هر آشغالی نباید به تلویزیون بیاید. ۴۲هزار جانباز داریم که برخی از آن‌ها جانباز اعصاب و روان هستند. مگر ۲۰۰هزار شهید در جنگ ندادیم؟ خاک بر سرتان با این صداوسیمایتان. رفیقان ما کشته شدند...

یکی پا نشد بگوید: برادرجان! جانبازان هم شهروند همین مملکت اند؛ به خنده و برنامه‌های مفرح نیاز ندارند؟ خیلی‌هاشان فوتبالی اند یا بوده‌اند و با علی پروین و حسن روشن خاطره دارند. پس چگونه با ادعای وکالت از طرف آن‌ها الفاظ زشت را به جرم بیان نام خواننده موردعلاقه بر زبان می‌آورید؟

احتمالا رئیس هیئت خادم‌الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ (مهر ۱۳۵۹) به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود. جدای این مگر بچه‌های جانباز که از طرف آن‌ها صحبت می‌کند فوتبالی و به این دو علاقه‌مند نبوده‌اند؟ میوه تلخ درخت خودی- غیرخودی را مگر در انتخابات نچیدید و نچشیدید که می‌خواهید گردن بجوید؟


فیلم کثافت خواندن علی پروین و حسن روشن توسط مداح بخاطر هایده و معین / آنجا بودم گردن میثاقی را می‌جویدم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو