شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین مکلارن را خرید


شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین مکلارن را خرید

صندوق سرمایه‌گذاری دولتی بحرین با افزایش سهام خود از ۶۰ به ۱۰۰ درصد، به‌طور کامل مالکیت مک‌لارن را در اختیار گرفته است. گروه مک‌لارن رسماً مالک جدیدی پیدا کرده است. شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین که صندوق سرمایه‌گذاری دولتی این کشور امحسوب...

صندوق سرمایه‌گذاری دولتی بحرین با افزایش سهام خود از ۶۰ به ۱۰۰ درصد، به‌طور کامل مالکیت مک‌لارن را در اختیار گرفته است.

شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین مکلارن را خرید

گروه مک‌لارن رسماً مالک جدیدی پیدا کرده است. شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین که صندوق سرمایه‌گذاری دولتی این کشور امحسوب می‌شود، به‌طور کامل مالکیت مک‌لارن را در اختیار گرفته و سهام خود را از ۶۰ به ۱۰۰ درصد افزایش داده است. «پل واش» رئیس اجرایی گروه مک‌لارن دراین‌باره گفته است:

این حرکت ما را قادر می‌سازد تا روی ارائه برنامه تجاری بلندمدت خود تمرکز کنیم که شامل سرمایه‌گذاری در محصولات و تکنولوژی‌های جدید می‌شود.

مک‌لارن احتمالاً حالا از حمایت مالی لازم برای تأمین بودجهٔ توسعهٔ محصولات آینده و الکتریکی‌سازی سبد محصولات خود برخوردار خواهد بود.

شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین مکلارن را خرید

این شرکت بریتانیایی در سال‌های اخیر با مشکلات مالی مواجه بود تا جایی که برای تأمین بودجهٔ توسعهٔ سوپراسپرت آرتورا در سال ۲۰۲۲ برخی از خودروهای تاریخی خود را به فروش رساند. یک سال قبل هم مک‌لارن دفتر مرکزی و کارخانهٔ فرمول یک خود را فروخت. این شرکت در سال ۲۰۲۲ مدیرعامل جدیدی را به خود دید و سال گذشته مدل جدید ۷۵۰S را به‌عنوان جانشین مدل موفق ۷۲۰S معرفی کرد. نسخهٔ بروز شدهٔ سوپرکار کاربردی GT هم اواخر سال گذشته با نام GTS معرفی شد. طبق شایعات، مک‌لارن قصد دارد هایپرکار جدید خود به‌عنوان جانشین P1 را تا پایان امسال معرفی کند. گفته می‌شود این خودرو به قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی V8 با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.

شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین مکلارن را خرید

«مایکل لایترز» چند ماه پس‌ازآنکه مدیرعامل مک‌لارن شد، اعتراف کرد که خودروهای قبلی این شرکت محصولات ناپخته‌ای بوده‌اند. حال اما مالک جدید باید کمک کند تا سرمایه و ثبات را برای این شرکت بریتانیایی به ارمغان بیاورد زیرا مک‌لارن در تلاش برای گسترش و بهبود کیفیت محصولات خود است.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق