رکوردزنی مازندران و کاهش سفرهای نوروزی


بانکداری ایرانی -دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از کاهش سفرها در آغاز تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و به مسافرانی که قصد سفر به قشم، کیش، هرمز و دیگر جزایر جنوبی را دارند، توصیه کرد با توجه به شرایط نامساعد جوی، پیش از حرکت، وضعیت بنادر را بررسی...

رکوردزنی مازندران و کاهش سفرهای نوروزی

بانکداری ایرانی -دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از کاهش سفرها در آغاز تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و به مسافرانی که قصد سفر به قشم، کیش، هرمز و دیگر جزایر جنوبی را دارند، توصیه کرد با توجه به شرایط نامساعد جوی، پیش از حرکت، وضعیت بنادر را بررسی کنند.

مصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی و دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره آخربن وضعیت سفرهای نوروزی تا پایان دومین روز فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به ایسنا گفت: حجم سفرهای نوروزی در بسیاری از استان‌ها کاهشی بوده است، البته به جز سه استان سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان، که با رشد سفر مواجه شده‌اند.

او ادامه داد: در استان فارس، ظرفیت اقامتگاه‌های شهر شیراز تا ۱۰۰ درصد تکمیل شده است. در استان کردستان نیز اقامتگاه‌های شهرهای مریوان و بانه تکمیل ظرفیت شده‌اند و بهتر است مسافران شهرهای دیگر را برای اسکان جایگزین کنند.

مدیرکل توسعه گردشگری همچنین گفت: رکورد بیشترین اقامت‌های نوروزی کماکان در اختیار استان مازندران است.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در ادامه با اشاره به شرایط جوی در سواحل جنوبی، به مسافران کیش، قشم، هرمز و سایر جزیره‌های جنوبی تاکید کرد که با توجه به بسته بودن بنادر «آفتاب» و «چارک» به دلیل شرایط نامساعد جوی، پیش از حرکت از طریق شماره گویای ۰۷۶۴۵۷۷ از وضعیت بنادر اطلاع کسب کنند.

فاطمی همچنین گفت: تقاضا می‌شود از هرگونه تردد با شناگرهای غیرمجاز، با توجه به جو ناپایدار دریا، جدا خودداری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)