کشف 250 بسته مواد مخدر از معده قاچاقچیان


کشف 250 بسته مواد مخدر از معده قاچاقچیان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به سرنشینان یک دستگاه خودرو...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری مشکوک که پس از بررسی های تخصصی متوجه شدند که این افراد حامل مواد مخدر به صورت بلعی هستند.

وی افزود: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس و اقدامات تخصصی صورت گرفته تعداد 250 بسته هروئین به وزن 2 کیلو از معده آن ها خارج و هر 3 متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف 250 بسته مواد مخدر از معده قاچاقچیانرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار دارد ضمن این که از شهروندان تقاضا داریم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان به شماره تلفن 21825462 در اختیار پلیس قرار دهند.

اصفهان/ بهمن راعی


کشف 250 بسته مواد مخدر از معده قاچاقچیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطا کار