حمله حزب الله به نیروهای اشغالگر در شهرک راموت نفتالی


حمله حزب الله به نیروهای اشغالگر در شهرک راموت نفتالی

حزب الله لبنان نیروهای اشغالگر را در شهرک راموت نفتالی هدف قرار داد.

حمله حزب الله به نیروهای اشغالگر در شهرک راموت نفتالی

به گزارش راهبرد معاصر، حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در داخل دو ساختمان در شهرک راموت نفتالی در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب با صدور دو بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن تجمعات نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود. شبکه خبری المیادین در این ارتباط گزارش داده بود که اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی «افیفیم» و مقر نظامی «البغدادی» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده بود: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت محلی روز چهارشنبه بیستم مارس ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «افیفیم» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

پیشتر نیز، اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۰۵ عصر امروز چهارشنبه بیستم مارس ۲۰۲۴ موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «یارون» و اطراف شهرک‌های «حولا» و «کفرکلا» در جنوب لبنان خبر داد.

پیشتر هم اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرده بود: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۳۵ عصر روز چهارشنبه بیستم مارس ۲۰۲۴ قلعه هونین را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به مقامات کنونی این رژیم گفت: تا زمانی که اسرائیل مسببان بزرگ‌ترین فاجعه خود را تغییر ندهد به سوی زوال حتمی در حرکت خواهد بود.

بریک افزود: طرح نتانیاهو، گالانت و هلیوی در خصوص پایان‌ندادن به جنگ غزه به این معنی است که درگرفتن یک جنگ منطقه‌ای فراگیر حتمی خواهد بود و فقط مساله زمان وقوع آن مطرح است؛ جنگی که ما برای آن آماده نیستیم.

این ژنرال صهیونیست افزود: کسانی که برای حمله به رفح و حزب‌الله فشار می‌آورند، از فاجعه‌ای که این حمله‌ها می‌توانند برای اسرائیل به بار بیاورند هیچ درکی ندارند.

وی ادامه داد: ما به سوی فروپاشی اقتصادی پیش می‌رویم، زیرا ملاحظات و مسائل سیاسی در پیشاپیش ملاحظات و مسائل اقتصادی قرار دارند.

بریک گفت: ما به سرعت به سوی منزوی‌شدن از سوی تمامی ملل جهان پیش می‌رویم و کشورهای اروپایی و جهانیان ما را تحت تحریم تسلیحاتی قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: امنیت داخلی اسرائیل در حال انهدام است و ما هر روز بیش‌تر و بیش‌تر در گورستان غزه فرو می‌رویم./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه