قلعه‌نویی به قولش عمل کرد


قلعه‌نویی به قولش عمل کرد

مدافع 22 ساله السد قطر برای اولین بار در ترکیب اصلی ایران در یک بازی رسمی قرار گرفت.

جوانگرایی و دعوت از چهره‌های جدید مهم‌ترین اتفاقی است که تیم ملی در فیفادی فروردین 1403 تجربه می‌کند. با نظر امیر قلعه‌نویی تعدادی بازیکن جوان در لیست مدعوین قرار گرفته‌اند و جالب اینکه یکی از این بازیکنان جوان اولین حضور در ترکیب ثابت ایران را تجربه می‌کند.

امیر قلعه‌نویی روز گذشته در نشست خبری خود نام امین حزباوی مدافع ایرانی و جوان السد قطر را در کنار سامان فلاح آورد و اعلام کرد آنها جزء نفرات باتجربه‌ای هستند که رفته‌رفته در ترکیب قرار خواهند گرفت.

قلعه‌نویی به قولش عمل کرد

حالا با اعلام ترکیب اصلی ایران برای دیدار با ترکمنستان مشخص شد که قلعه‌نویی به حزباوی اعتماد کرده است. حزباوی در بازی امشب اولین حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را تجربه کرد.

او در کنار کنعانی‌زادگان در قلب دفاع ایران مقابل ترکمنستان به میدان رفت و در اولین حضور فیکس با پیراهن تیم ملی شرایط خوبی را تجربه کرد.

بی‌شک حزباوی و سایر نفرات جوان انگیزه زیادی دارند تا توانایی‌های فنی خود را به کادرفنی تیم ملی نشان بدهند و در اردوهای بعدی نیز جزو مدعوین باشند. مدافع خوزستانی تیم ملی هم تلاش خواهد کرد تا جای ثابت خود را در ترکیب ایران حفظ کند و قطعا از او در آینده بیشتر هم خواهیم شنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید