بنادر غرب هرمزگان تا ساعت 24 امروز تعطیل شد


بنادر غرب هرمزگان تا ساعت 24 امروز تعطیل شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: بنادر غرب هرمزگان در پی شرایط نامساعد جوی تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه دوم فروردین ماه تعطیل شد.

بنادر غرب هرمزگان تا ساعت 24 امروز تعطیل شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ مرتضی سالاری با یادآوری این‌که تردد شناور‌های تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، اظهار کرد: مسافران نوروزی که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.

وی افزود: به‌دلیل شرایط نامساعد جوی تردد شناور‌های تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین تا ساعت ۲۴ پنجشنبه دوم فروردین در سواحل و بنادر غرب هرمزگان ممنوع است.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناور‌ها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران نوروزی از سفر دریایی با شناور‌های غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند. گردشگران و مسافران نوروزی در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا