درخواست پلیس راهور فراجا از مردم در سال نو


درخواست پلیس راهور فراجا از مردم در سال نو

رئیس پلیس راهور فراجا در پیام تبریک نوروزی خود از مردم خواست که در سال ۱۴۰۳ قوانین و مقررات رانندگی را بیش ازگذشته رعایت کنند.

به گزارش مشرق، در متن پیام تبریک سردار سیدتیمور حسینی برای حلول سال جدید، آمده است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل والنهار یامحول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

سال ۱۴۰۲ نیز با همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها گذشت و حکمت و لطف آفریدگار مهربان ما را به بهار و نوروزی دیگر رساند؛ نوروزی که البته مصادف با بهار معنویت و ماه مبارک رمضان شده است که این تقارن را به فال نیک گرفته و به یکایک مردم شریف ایران و به‌ویژه همسنگران عزیز خود در پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و خانواده‌های محترم آنان تبریک و تهنیت می‌گویم.

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. آغاز سال نو فرصتی است برای بازتاب دستاوردها و نقطه‌ای برای شروعی دوباره با اهدافی روشن‌تر.

البته در سالی که گذشت ، تعدادی از همکاران ما به درجه رفیع شهادت رسیدند که در اینجا یاد و نام آنان و همه شهدای گرانقدر دیگر را گرامی داشته و به خانواده‌های آنان ادای احترام می‌نمایم.

در پایان از شهروندان عزیز، هم آنانی که گام در راه سفر نهاده‌اند و هم آنهایی که در خانه و کاشانه خود مانده‌اند، انتظار داریم همچون همیشه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و آموزش های مستقیم و رسانه‌ای پلیس، مراقب سلامت و امنیت خویش و دیگر شهروندان عزیز باشند و امیدواریم سال ۱۴۰۳ با تلاش های دولت محترم و دستگاه‌های ذیربط و همچنین همکاری مردم عزیز، سوانح ترافیکی به حداقل ممکن برسد.

اینجانب بار دیگر فرا رسیدن سال نو و بهار پرطراوت را که به خواست ایزد منان موجب تجدید حیات طبیعت و دل‌های انسان‌های آزاده است به همه مردم عزیز و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از شادکامی، برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای همگان مسئلت دارم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...