نماینده کنگره آمریکا با ماسک پوتین در جلسه استیضاح بایدن حاضر شد + ویدئو


نماینده کنگره آمریکا با ماسک پوتین در جلسه استیضاح بایدن حاضر شد + ویدئو

نماینده دموکرات کنگره آمریکا در جلسه استیضاح بایدن، ماسک ولادیمیر پوتین را بر سر گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از رسانه های آمریکایی، جرد مسکوویتز، نماینده دموکرات کنگره آمریکا با ماسک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در جلسه استماع استیضاح جو بایدن، رهبر آمریکا حاضرشد.
روز چهارشنبه، کمیته نظارت مجلس نمایندگان در حال برگزاری یک جلسه استماع دیگر برای آماده سازی مراحل استیضاح بایدن است. هانتر پسر رئیس جمهور در جلسه دادگاه حاضر نشد. در عین حال، خود هانتر بایدن قبلاً بهانه‌هایی آورده است که هرگز پدرش را در فعالیت‌های تجاری خود دخالت نداده است و به "کمپین اطلاعات نادرست روسیه" که گفته می‌شود علیه رئیس‌جمهور آمریکا راه‌اندازی شده است، اشاره کرده است.
مکس کوهن، روزنامه‌نگار Punchbowlnews در شبکه اجتماعی ایکس، با پیوست عکسی از مسکوویتز، نماینده کنگره که ماسک رئیس‌جمهور روسیه را بر سر گذاشته است، خاطرنشان کرد که او ماسک پوتین را بر سر گذاشته است و تاکید کرد که جمهوری‌خواهان می‌خواهند عنصری از اطلاعات نادرست روسیه را وارد این جلسات کنند.
کمیته نظارت به دنبال شواهدی است مبنی بر دخالت جو بایدن، رهبر آمریکا در معاملات تجاری بستگانش که گفته می شود با نام او در سراسر جهان معامله کرده اند.
نیویورک پست در اکتبر 2020 یک سری ایمیل از هانتر بایدن منتشر کرد که در آن ذکر شده بود که او در زمانی که معاون رئیس جمهور ایالات متحده بود، نماینده پدرش در شرکت اوکراینی Burisma بوده است. همچنین بر اساس ایمیلهای یافت شده در لپتاپ هانتر بایدن، جو بایدن از آدرس های ایمیل شخصی گاها برای ارسال، دریافت و فوروارد نامه های دولتی استفاده کرده است.
پیشتر گزارش شده بود که هانتر بایدن به 9 فقره فرار مالیاتی به مبلغ 1.4 میلیون دلار از سال 2016 تا 2020 متهم شده است. دادستان ها اصرار دارند که او به جای پرداخت مالیات، میلیون ها دلار را برای "سبک زندگی اسراف آمیز" از جمله مواد مخدر و اسکورت هزینه کرده است. بر اساس اتهامات جدید، 17 سال حبس در انتظار او است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا