آماده باش کامل مراکز درمانی استان کرمان در ایام عید


آماده باش کامل مراکز درمانی استان کرمان در ایام عید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان از آمادگی شبانه روزی مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی به مردم استان و مسافران نوروزی، در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر رضا درخشان با اشاره به موقعیت استان کرمان و حضور مرقد مطهر سردار سلیمانی به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور گفت: با توجه به این اهمیت طی هفته های اخیر با برگزاری نشست های برنامه ریزی در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، تلاش شده تا زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمت در حوزه درمان فراهم شود.

وی؛ هدف نهایی از این برنامه ریزی ها را پیشگیری از هر گونه وقفه و اختلال در فرآیندهای خدمت رسانی در حوزه درمان و ارائه خدمت به مردم و مسافران عنوان کرد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با برنامه ریزی های انجام شده، ۱۵ بیمارستان خصوصی، تامین اجتماعی ، نظامی و دولتی و با یک هزار و ۹۰۰ تخت فعال در ایام نوروز، مشخص و تلاش شده که مردم و مسافران نوروزی، در ایام نوروز ۱۴۰۳، خدمات درمانی را به بهترین شکل دریافت کنند.

دکتر درخشان ارائه خدمات دیالیز در ۱۲ مرکز دولتی و خصوصی در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان در روزهای مختلف تعطیلات نوروز، فعالیت ۱۵ مرکز تصویربرداری، ۸ مرکز سی تی اسکن و یک مرکز ام آر آی سرپایی در بیمارستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان را دیگر بخش خدمات حوزه درمان در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد.

وی در ادامه از فعالیت ۳ مرکز دندانپزشکی به صورت صبح و عصر در کرمان و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در ۱۱ مرکز خصوصی و دولتی در سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان در روزهای مختلف تعطیلات نوروزی خبر داد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان اضافه کرد: نظارت و بازدید مستمر ناظرین معاونت درمان از کلیه بیمارستان های دولتی، خصوصی و نظامی تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تمام مدت زمان تعطیلات ادامه دارد.

بدخشان افزود: در راستای پیش بینی حوادث و مخاطرات احتمالی، EOC معاونت درمان در طول تعطیلات نوروز فعال می باشد.

وی؛ از فعال بودن سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با شماره تلفن ۱۹۰ و سامانه اورژانس با شماره تلفن ۱۱۵، در ایام نوروز خبر داد و
در پایان از عموم مردم خواست کرد: تا در صورت بروز هرگونه مشکل در حوزه پدافند غیرعامل حوادثی اعم از تروریستی، بلایای طبیعی و ... با شماره تماس ۰۹۱۳۱۴۰۹۷۵۶ آقای دکتر غضنفری تماس و گزارش واقعه را ارائه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !