راز مخوف دو موتور سوار زاغ زن در بازار طلا / با تیز هوشی پلیس فاش شد


راز مخوف دو موتور سوار زاغ زن در بازار طلا / با تیز هوشی پلیس فاش شد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به ایام پایانی سال، ماموران انتظامی کلانتری جنت آباد، درحال گشت زنی‌های انتظامی در معابر پر ازدحام و مراکز تجاری بودند،...

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به ایام پایانی سال، ماموران انتظامی کلانتری جنت آباد، درحال گشت زنی‌های انتظامی در معابر پر ازدحام و مراکز تجاری بودند، که به سه موتورسوار که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت درحال زاغ زنی متصدی و مشتریان یک مغازه طلافروشی بودند، مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت متهمان فاقد پلاک انتظامی بود، گفت: در همین راستا نیز ماموران به این دو نفر نزدیک شدند، اما دو نفر به محض مشاهده عوامل انتظامی به سرعت اقدام به فرار کردند که در همین راستا نیز عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد. در همین راستا نیز ماموران به سرعت طرح مهار را اجرا کرده و دقایقی بعد و در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی، اقدام به دستگیری و انتقال این افراد به مقر انتظامی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه ماموران در بررسی ابتدایی از سارقان یک قبضه سلاح سرد را کشف و ضبط کردند، گفت: دو متهم که پس از احراز هویتشان مشخص شد جزو سارقان و زورگیران حرفه‌ای و تحت تعقیب پلیسی آگاهی تهران هستند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

قاسم‌پور با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این دو نفر ادامه دارد، گفت: برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شد و آنان با دستور مقام قضایی و برای ادامه روند رسیدگی و کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.


راز مخوف دو موتور سوار زاغ زن در بازار طلا / با تیز هوشی پلیس فاش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید