گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس


در مقاله پیش رو گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. آنچه در این مطلب می‌خوانید: گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیاتریم در هاکو لکسوسپکیج اونیکس کادیلاک اسکالیدآپشن های چرم ناپا مرسدس بنز S کلاسپکیج...

در مقاله پیش رو گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

ایده تولید محصولات لوکس یکی از مهم‌ترین فاکتورهای فروش برندهایی محسوب می‌شود که هر نوع خودرویی را عرضه می‌کنند. فرقی نمی‌کند که وسیله نقلیه مدنظر یک سدان خانوادگی باشد یا ابر خودرویی پرقدرت چراکه عرضه آپشن های لوکس و متفاوت باعث خواهد شد خودروسازان معتبر جهانی بتوانند رقابت را به سطح بالایی بکشانند. در سال ۲۰۲۴ برندهای بی‌شماری را می‌بینیم که خودروهای لوکس و جذابی را تولید می‌کنند. چنین خودروسازانی همواره آپشن های گران‌قیمتی را نیز عرضه کرده‌اند.

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

برخی از گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا شامل مواردی همچون ساعت بریتلینگ بنتلی در بنتایگا با ۱۸۱ هزار دلار و تریم گرانیت مایباخ با بهای ۵۵ هزار دلار هستند. البته به این لیست باید طرح کربنی بوگاتی ویرون با ۲۹۳ هزار دلار قیمت را نیز اضافه کنیم. چنین آپشن هایی به سرعت جلب‌توجه می‌کنند و اهمیت توجه به جزئیات و اشرافی گری در عصر مدرن را نشان می‌دهند. با عنایت به این موضوع می‌خواهیم گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا را خدمت شما معرفی کنیم.

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا

  1. تریم در هاکو لکسوس

قیمت: ۱۲۰۰ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

جدای از برندهای فوق لوکسی همچون رولزرویس و بنتلی می‌خواهیم به برندهای لوکس رده پایین‌تر بپردازیم. لکسوس یکی از برندهای خاص ژاپنی است که آپشن های جذاب خود را با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌کند. ژاپنی‌ها از متریال باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند بهترین محصول را ارائه کرده‌اند. سدان LS جزو همین خودروهاست که به آپشن های جذابی مجهز است. LS امسال گران‌ترین سدان لکسوس به شمار می‌رود و بهای مدل فول ۵۰۰h از حدود ۱۱۵ هزار دلار شروع می‌شود. این سدان به عنوان محصولی پرچم‌دار از تریم در هاکو سود می‌برد، آپشنی که ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد. تریم در هاکو از طریق نصب رشته‌های فویل فلزی روی کاغذی به نام واشی و برش دادن آن‌ها و تبدیل به نوارهای نازک برای تولید نخ ایجاد می‌شود. این آپشن ادای احترامی به صنعت گری تاریخی ژاپن و همچنین توجه به کیفیت متریال بکار رفته در کابین لکسوس LS است. از دیگر آپشن های لکسوس LS 500h می‌توان به رنگ‌های مختلف کابین، رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی با تکنولوژی کاهش صدا (۱۱۲۰ دلار) و… اشاره کرد.

  1. پکیج اونیکس کادیلاک اسکالید

قیمت: ۲۹۹۵ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

نوبت به یک برند لوکس آمریکایی می‌رسد. برندهای بسیار معدودی می‌توانند خودروهایی سطح اول و جهانی عرضه کنند و کادیلاک در طول این سال‌ها جایگاه خود را به عنوان یک برند لوکس آمریکایی تثبیت کرده است. اسکالید یکی از محصولات پرچم‌دار این برند است که از سال ۱۹۹۹ تاکنون همواره با آپشن های خاص خود شناخته می‌شود. اسکالید ۲۰۲۴ همچنان شاخص‌ترین محصول کادیلاک به شمار می‌رود و ویژگی‌های لوکس زیادی دارد. این شاسی‌بلند با پکیج اونیکس وارد سطح جدیدی می‌شود، پکیجی که شامل نام اسکالید با طرح مشکی براق، نشان‌های مونوکروم کادیلاک و رینگ‌های آلیاژی مشکی براق است که در مجموع باعث شده‌اند یک شاسی‌بلند با ابهت و تیره رنگ تولید شود. از دیگر آپشن های کادیلاک اسکالید می‌توان به رنگ‌های سفید کریستال و قرمز رادیانت (۱۲۲۵ دلار)، تریم های متفاوت بژ و مشکی، جعبه انتقال دو سرعته (۶۰۰ دلار) و… اشاره داشت.

  1. آپشن های چرم ناپا مرسدس بنز S کلاس

قیمت: ۵۴۰۰ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

خودروسازی که هرگز از کلاس لوکس‌ها حذف نمی‌شود مرسدس بنز است. این برند آلمانی بیش از هر برند دیگری به توسعه خودروهای لوکس و سطح بالا متعهد است و سدان S کلاس نیز به عنوان پرچم‌دار محصولات مرسدس این امر را به خوبی نشان می‌دهد. طراحی ظاهری S کلاس مدرن و یک دست از آب درآمده و این همان چیزی است که از یک سدان لوکس می‌خواهید. البته کابین S کلاس است که تمامی توجهات را به خود جلب می‌کند چراکه از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات سود می‌برد. علاوه بر طیف وسیع ‌تریم ها، مرسدس بنز پوشش چرم ناپا را برای S کلاس ارائه می‌کند. خریداران می‌توانند ۵ آپشن متفاوت چرم ناپا از جمله مشکی، قهوه‌ای، بژ/خاکستری، قرمز/کشکی و… را انتخاب کنند که ۵۴۰۰ دلار قیمت دارند. S کلاس با ۵ تریم متفاوت عرضه می‌شود که گران‌ترین آن‌ها تریم چوب با خطوط آلومینیوم است و ۳۲۰۰ دلار قیمت دارد. کنسول مرکزی با تریم مشکی هم ۳۰۰ دلار قیمت می‌خورد.

  1. پکیج لاکچری آئودی A8

قیمت: ۵۴۰۰ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

در بازار کنونی خودروهای لوکس بی‌شک تکنولوژی به اندازه طراحی خودرو اهمیت دارد. استفاده از تکنولوژی پیشرفته باعث ارائه تجربه مالکیت خاصی می‌شود و آئودی چنین چیزی را کاملاً ارائه می‌کند. سدان A8 به عنوان رقیب مرسدس بنز S کلاس و بی ام و سری ۷ تغییرات زیادی را برای مدل ۲۰۲۴ خود تجربه نکرده اما همچنان ویژگی‌های سطح بالای زیادی دارد. کابین A8 به‌طور استثنایی از متریال باکیفیت ساخته شده و از جمله آن‌ها می‌توان به چوب و چرم اشاره کرد که اطراف نمایشگرهای پیشرفته در کنسول مرکزی را احاطه کرده‌اند. این خودرو با نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی عرضه می‌شود اما پکیج لاکچری گران‌قیمت آن شامل صندلی‌های جلوی ماساژوردار و گرم و سرد شونده و فرمان پذیری چهار چرخ دینامیک است. گران‌ترین رینگ‌های آئودی A8 حدود ۲۷۵۰ دلار قیمت دارند و پکیج پریمیوم آن نیز از کروز کنترل تطبیقی و نورپردازی LED کابین برخوردار است.

  1. جواهرات و فیبر کربن کابین استون مارتین

قیمت: ۶۹۰۰ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

استون مارتین یکی از برندهای نمادین بریتانیاست. با وجود تجربه زیاد در موتور اسپرت، این خودروساز بیش از پیش وارد قلمروی خودروهای اسپرت و جی تی شده اما همچنان ظرافت خاص محصولات بریتانیایی را حفظ کرده است. محصولات مدرن استون مارتین بیشتر روی پرفورمنس تمرکز دارند و درعین‌حال کابینی با ویژگی‌های لوکس را نیز ارائه می‌کنند. یکی از موفق‌ترین محصولات خودروساز یاد شده در سال‌های اخیر را می‌توان شاسی‌بلند DBX دانست. مدل DBX707 سریع‌ترین شاسی‌بلند بازار به شمار می‌رود و چیزی بیشتر از ادای احترام به میراث موتور اسپرت شرکت خواهد بود. شاسی‌بلند یاد شده آپشن های متنوعی دارد اما با پرداخت ۶۹۰۰ دلار می‌توان جواهرات و فیبر کربن کابین را سفارش داد که حس خاصی را القا کرده و اطراف کنسول مرکزی و شیفترهای کربنی را برجسته می‌سازند. از دیگر تریم های این خودرو می‌توان به ساتین تیره و کروم، پکیج بدنه مشکی براق و فیبر کربن اشاره کرد.

  1. چرم مرینو کامل بی ام و سری ۷

قیمت: ۷۳۰۰ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

زمانی که بحث سدان های لوکس باشد بی ام و حتماً جزو اولین گزینه‌ها خواهد بود. سری ۷ هم‌اکنون سدان پرچم‌دار باواریا به شمار می‌رود و به عنوان بزرگ‌ترین سدان بی ام و از بیشترین فضای داخلی برخوردار است. علیرغم اینکه طراحی ظاهری این خودرو دارای شاخصه‌های آیرودینامیک و مدرن است اما تمرکز اصلی روی کابین خواهد بود. سری ۷ مدل ۲۰۲۴ به‌صورت استاندارد با پوشش چرم وگانزا عرضه می‌شود که راحتی و کیفیت بسیار خوبی دارد اما برای ارائه حداکثر راحتی می‌توان آپشن چرم مرینو کامل را انتخاب کرد که ۷۳۰۰ دلار دیگر را به قیمت ۹۶ هزار دلاری خودرو می‌افزاید. این چرم حس لوکس بودن را به خوبی القا می‌کند. از دیگر آپشن های سری ۷ می‌توان صندلی‌های خم شونده، کنسول مرکزی عقب و نمایشگر بزرگ ۳۱ اینچی را نام برد. چراغ‌های جلوی کریستالی هم باعث بهبود میدان دید و استایل کلی خودرو می‌شوند.

  1. پوشش سقف استارلایت رولزرویس

قیمت: ۱۰ هزار دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

خودروسازی که ستون محصولات لوکس دنیا به شمار می‌رود رولزرویس است. این شرکت بی‌وقفه در حال وضع استانداردهای جدید در صنعت خودروست. رولزرویس در سال ۱۹۰۶ تأسیس شده و سازنده برخی از نمادین‌ترین محصولات تاریخ به شمار می‌رود. یکی از آپشن های گران‌قیمت این شرکت بریتانیایی را می‌توان پوشش سقف استارلایت دانست که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد. در آن زمان رولزرویس با آپشن استارلایت در سطح کاملاً متفاوتی قرار گرفت و حس منحصربه‌فردی را به خودروهای لوکس شرکت بخشید. پوشش سقف استارلایت برای مدل‌های فانتوم، گوست و ریث قابل انتخاب است و قیمت پایه‌اش به ۱۰ هزار دلار می‌رسد. شایان ذکر است رولزرویس فانتوم با طرح‌های داشبورد گوناگون از جمله طلایی عرضه می‌شود و نشان مشهور روی کاپوت را نیز می‌توان شخصی‌سازی کرد.

  1. پکیج پرستیژ جنسیس GV80

قیمت: ۱۱۷۵۰ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

از بین تمامی برندهای لوکس حاضر در این لیست جنسیس تازه‌کارترین آن‌ها محسوب می‌شود و اولین محصولش در سال ۲۰۰۳ معرفی شده است. خود این برند زیرمجموعه هیوندای کره به شمار می‌رود و هدف از تأسیس آن نیز رقابت با شرکت‌هایی همچون لکسوس و سه‌گانه آلمانی بوده است. جنسیس در سال جاری ۸ خودرو ارائه می‌کند و شاسی‌بلند GV80 بزرگ‌ترین آن‌هاست. این خودرو به اندازه سدان های G80 یا G90 گران‌قیمت نیست و با بهای ۵۷۷۰۰ دلار عرضه می‌شود اما با پرداخت ۱۱۷۵۰ دلار می‌توان پکیج پرستیژ را سفارش داد که شامل مواردی همچون رینگ‌های ۲۲ اینچی، سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی و پشت آمپرهای سه‌بعدی ۱۲.۳ اینچی است. یک پله پایین‌تر از این آپشن پکیج ادونسد قرار می‌گیرد و رینگ‌های ۲۰ اینچی و پشت آمپرهای دیجیتالی ۸ اینچی را ارائه می‌کند. GV80 همچنین با چندین رنگ سفارشی که ۶۵۰ دلار قیمت دارند در دسترس است.

  1. تریم خاکستری/نقره‌ای/سفید کابین مرسدس-میباخ GLS

قیمت: ۱۳۵۰۰ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

میباخ که در ابتدا برندی مستقل بود در سال ۲۰۱۳ به زیر برند مرسدس تبدیل شد و در حال حاضر نیز سه محصول مختلف را با نام مرسدس-میباخ عرضه می‌کند. شاسی‌بلند GLS تنها قدبلند بنزینی این برند است و EQS هم به عنوان محصولی تمام برقی در دسترس خریداران قرار دارد. GLS در طراحی ظاهری اندکی به‌روز شده تا از مدل استاندارد متمایز شود اما جادوی اصلی میباخ در کابین رخ داده است. کابین مرسدس-میباخ GLS را می‌توان جزو بهترین‌های بازار دانست چراکه از بهترین و پیشرفته‌ترین متریال و تکنولوژی‌ها در آن استفاده شده است. این خودرو در نسخه پایه از پوشش چرم ناپا مشکی یا ترکیب قهوه‌ای و بژ بهره می‌برد هرچند با پرداخت ۱۳۵۰۰ دلار می‌توان تریم نمادین خاکستری/نقره‌ای/سفید را انتخاب کرد. یکی دیگر از گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا بدنه دو رنگ میباخ است که ۲۲۹۰۰ دلار قیمت دارد. GLS با سه تریم چوب متفاوت، تریم سفید کریستال و… نیز قابل انتخاب خواهد بود.

  1. بسته سیگنیچر رنجرور SV

قیمت: ۱۹۷۴۰ دلار

گران‌ترین آپشن های خودروسازان معتبر دنیا؛ از تریم هاکو لکسوس تا چرم ناپا مرسدس

چندین دهه است که رنجرور در کلاس شاسی بلندهای فوق لوکس به یک رقیب قدرتمند بدل شده است. رنجرور با استفاده از تجارب ارزشمند لندرور برخی از ظریف‌ترین و درعین‌حال تواناترین شاسی بلندهای دنیا را تولید کرده و در سال ۲۰۲۴ نیز شاهد تولید چهار محصول متفاوت توسط این خودروساز هستیم. گران‌ترین آن‌ها با نام ساده رنجرور شناخته می‌شود، خودرویی که حدود ۱۰۷ هزار دلار قیمت دارد. البته برای خرید گران‌ترین نسخه آن یعنی SV با فاصله بین محوری بیشتر باید ۲۳۴ هزار دلار پرداخت کرد. اگرچه مدل SV گران‌ترین محصول رنجرور به شمار می‌رود اما با بسته متفاوت سیگنیچر قابل سفارش است که باعث می‌شود بخش عقب کابین به لوکس‌ترین فضای ممکن تبدیل شود. این پکیج متمایز شامل نمایشگر لمسی در کنسول مرکزی عقب، یخچال با کنترل الکترونیکی و میز تاشوی لوکسی است که فضای عقب را به یک محل راحت تبدیل خواهد کرد. رنجرور SV همچنین با ۷ نوع رینگ ۲۲ اینچی و تریم کابین اولترا فابریک ۳ هزار دلاری در دسترس است.

برچسب ها
لوکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...