برای اسکان مهمانان نوروزی آستین بالا زد


برای اسکان مهمانان نوروزی آستین بالا زد

به گزارش رکنا از خوزستان، علی شمسی در تشریح تمهیدات شهرداری اهواز برای اسکان مهمانان نوروزی گفت: محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و پارک لاله در نظر گرفته شده است که پارک لاله ظرفیت یکهزار نفر...

به گزارش رکنا از خوزستان، علی شمسی در تشریح تمهیدات شهرداری اهواز برای اسکان مهمانان نوروزی گفت: محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و پارک لاله در نظر گرفته شده است که پارک لاله ظرفیت یکهزار نفر معادل ۲۰۰ تخته چادر و سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی خوزستان ظرفیت حدود ۳ هزار نفر معادل ۵۰۰ تخته چادر را دارد.

وی افزود: درصورتیکه محل‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان نوروزی دچار ازدحام شوند و سرریز داشته باشیم، هماهنگی‌ها انجام شده است تا در‌های ورزشگاه‌ها باز و برای اسکان مهمانان نوروزی استفاده شوند.

شمسی درخصوص امکانات موجود در محل اسکان مهمانان نوروزی می‌گوید: این مکان‌ها به سرویس‌های بهداشتی، فضای پارکینگ، نمازخانه و امکانات اولیه مورد نیاز مجهز هستند، ضمن اینکه نیروی انتظامی و پزشک عمومی در این اماکن حضور دارند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع نیز برای مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.


برای اسکان مهمانان نوروزی آستین بالا زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ پدر مهران غفوریان واقعا ساواکی بود؟