حمل اثاثیه منزل در نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است


حمل اثاثیه منزل در نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: جابجایی اثاثیه منزل در تعطیلات نوروز بدون دریافت مجوز از پلیس محل ممنوع است و افراد برای اسباب کشی در محدوده زمانی ۲۹ اسفند سال گذشته تا پایان ۱۵ فروردین ماه امسال، باید از کلانتری محل مجوز لازم را دریافت کنند.

حمل اثاثیه منزل در نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان، با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از ۲۹ اسفند ماه لغایت ۱۵ فروردین ماه بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تایید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.
وی بیان داشت: حمل اثاث منزل پس از تکمیل فرم‌های مربوطه و تعیین مبداء، مقصد و تایید نهایی رئیس کلانتری محل امکان پذیر است.
این مسئول تصریح کرد: از مشاوران املاک که منازل مسکونی را اجاره و رهن داده و یا به فروش می‌رسانند درخواست می‌شود به کسانی که به آنان مراجعه کرده و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند یادآوری کنند که حتما با کلانتری محل زندگی هماهنگی‌های لازم برای جابجایی اثاثیه منزل را انجام دهند.
القاصی‌مهر گفت: تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می‌کند که با توجه به عدم حضور مردم در منازل، نسبت به سرقت اقدام کنند لذا لازم است تا مردم هنگام خروج از منزل، نکات ایمنی را رعایت کرده و و از تجهیزات و قفل‌های ایمنی استفاده کرده و نسبت به صورت‌برداری از لوازم منزل اقدام کنند.
وی افزود: از مردم درخواست می‌شود تا ضمن همکاری لازم با نیرو‌های پلیس، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مجید رضوی متاسفانه