کشف 28 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر


کشف 28 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق توسط ماموران کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطع با سودجویان، ماموران کلانتری ۱۴ ازندریان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می‌کنند.

سرهنگ احمد ساکی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد که خودرو حامل ۲۸ تن سنگ سیلیس غیرمجاز است که در این ارتباط یک نفر دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری شش نفر سارق حرفه ای با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه خبر داد و اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت‌ها، ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه پس از چندین روز تلاش شبانه روزی موثر و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سرانجام تعدادی از متهمین را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه، دو نفر سارق سیم برق و مخابرات، سه نفر سارق خانه باغ و یک نفر سارق منزل را به همراه مقادیری وسایل مسروقه دستگیر کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، بیان کرد: برخورد با سارقان از اولویت‌های این فرماندهی است که با قاطعیت و استفاده از تمام ظرفیت شهرستان انجام می‌شود.

وی همچنین از کشف دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری چهار نفر سارق در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح امنیت محله محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز توسط ماموران کلانتری ۱۱ و با مشارکت معتمدین محل اجرا شد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در اجرای این طرح و در پی وقوع سرقت دو دستگاه خودروی پراید و وانت پیکان و یک دستگاه موتورسیکلت، با تلاش و پیگیری‌های شبانه روزی به عمل آمده سرانجام ماموران موتورسیکلت و خودروهای سرقتی را که در یکی از محلات رها شده بود کشف کردند، در این ماموریت ماموران همچنین دو نفر سارق خانه باغ و دو نفر سارق اماکن خصوصی را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: از سارقان خانه باغ یک دستگاه دینام کولر آبی کشف شد و سارقان اماکن خصوصی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی