واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مقام نظامی اسرائیل/ رژیم صهیونیستی آینده را برای همیشه باخت


واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مقام نظامی اسرائیل/ رژیم صهیونیستی آینده را برای همیشه باخت

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، آینده را نیز برای همیشه باخت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی در شبکه اجتماعی ایکس در مطلبی با اشاره به اظهارات اخیر یک سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مورد جنگ غزه نوشت : «اسحاق بریک، سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه «معاریو» اعلام کرده است که نمی‌توان برای مدت طولانی به مردم دروغ گفت...ما جنگ با حماس را باختیم، همانطور که متحدان خود در جهان را نیز از دست دادیم... هدف نابودی کامل حماس از لیست برنامه‌ها از میان برداشته شد و ما اسرا را نیز باز پس نگرفتیم...»

خبر مرتبط
جنایت تازه اسرائیل در غزه/ حمله نظامیان به 2 مدرسه نزدیک بیمارستان شفا

اقتصادنیوز: نظامیان صهیونیست بعد از جنایت در بیمارستان شفای غزه به ۲ مدرسه در نزدیکی این بیمارستان حمله کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد : رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، «آینده» را نیز برای همیشه باخت. رژیم صهیونیستی جایگاهی نزد افکار عمومی جهان نخواهد داشت، این رژیم جعلی ۳۱ هزار انسان شامل ۲۲ هزار زن و کودک را طی ۵ ماه در نوار غزه کشت اما با کشتن هر انسان فلسطینی، مسئله فلسطین زنده‌تر شد و جای خود را در جهان و افکار عمومی دنیا بیش از قبل بازیافت.

خبر مرتبط
مقاومت اسلامی عراق بیانیه داد/ تشدید عملیات نظامی علیه اسرائیل در ماه رمضان

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز(دوشنبه) یک پایگاه هوایی متعلق به رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه با استفاده از پهپاد مورد حمله قرار داد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش بدانند و می‌دانند که نه در مقابل حماس، بلکه در برابر ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند و بی تردید آینده از آنِ فلسطین و ننگ و بدنامی ابدی از آنِ رژیم اسرائیل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید