آژیر خطر در شهرک صهیونیستی مجاور غزه به صدا درآمد


آژیر خطر در شهرک صهیونیستی مجاور غزه به صدا درآمد

آژیر خطر در شهرک «مفلاسیم» در نزدیکی نوار غزه به صدا درآمد و همزمان ایلات هدف قرار گرفت.

آژیر خطر در شهرک صهیونیستی مجاور غزه به صدا درآمد

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک «مفلاسیم» در نزدیکی نوار غزه به صدا درآمده است.

همزمان گزارش شده است که گلوله باران شدید توپخانه اسرائیل با صدای تیراندازی در غرب شهر غزه ادامه دارد.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز به رسانه‌ها اعلام کرد که یک شیء هوایی مشکوک از مسیر دریای سرخ به اسرائیل وارد شد و در منطقه‌ای باز در شمال ایلات فرود آمد. به نظر می‌رسد که اشاره به شیء هوایی مشکوک از مسیر دریای سرخ به احتمال زیادی موشک پرتابی از سوی نیروهای یمنی بوده است، هرچند این موضوع هنوز به طور قعطی تأیید نشده است.

به صدا درآمدن آژیرخطر در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود بیش از ۵ ماه جنگ علیه غزه اما هنوز نتوانسته به اهداف خود برای تضعیف توان مقاومتی و جنگی نیروهای فلسطینی دست یابد و در اوج جنگ علیه غزه، پرتاب راکت و موشک از غزه نیز به سوی شهرک‌های صهیونیستی ادامه دارد.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان اعلام کرد پایگاه اسرائیلی السماقه در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب الله همچنین تاکید کرد که خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را هم هنگام ورود به پایگاه المالکیه با راکت هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش از این نیز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم جنگ با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه را باخته و همپیمانان خود را نیز از دست داده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند: دود رخ‌دادهای نوار غزه و اقدام علیه حزب‌الله لبنان دیر یا زود در چشم ما خواهد رفت و این اتفاقات به منزله انفجاری به روی ما خواهد بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: جبهه داخلی برای یک جنگ منطقه‌ای که هزاران بار از جنگ در نوار غزه دشوارتر و خطرناک‌تر خواهد بود، آماده نیست.

این رسانه‌ها اذعان کردند: رئیس ستاد کل ارتش منزوی شده و سکوت اختیار کرده است. او از خیلی وقت پیش کنترل رخ‌دادهای میدانی را از دست داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بیان کردند: ما در خطیرترین رسوایی از زمان تأسیس ارتش و خطرناک‌ترین شکست از زمان پیدایش اسرائیل هستیم.

از طرف دیگر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲ عصر امروز یکشنبه هفدهم مارس ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع العاصی را با سلاح تیربار هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف پادگان صهیونیستی «متات» نیز از سوی حزب‌الله لبنان با تسلیحات موشکی هدف قرار داده شد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۳۰ عصر امروز یکشنبه هفدهم مارس ۲۰۲۴ موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج