کیا K4 احتمالاً به این شکل خواهد بود، کیا K4 بزودی رونمایی می شود


کیا K4 احتمالاً به این شکل خواهد بود، کیا K4 بزودی رونمایی می شود

کیا K4 تا چند روز آینده به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. خودرویی که قرار است در تاریخ 27 مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش عموم گذاشته شود و به نظر می رسد که جایگزینی برای کیا فورته باشد. با توجه به اینکه کیا K4 مدل 2023...

کیا K4 تا چند روز آینده به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. خودرویی که قرار است در تاریخ 27 مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش عموم گذاشته شود و به نظر می رسد که جایگزینی برای کیا فورته باشد. با توجه به اینکه کیا K4 مدل 2023 خودروی بسیار مهمی است، ما سعی کردیم تا یک رندر واقعی از این خودرو را قبل از رونمایی رسمی داشته باشیم تا متوجه شویم که تقریباً چه خودرویی قرار است رونمایی شود.

اولین چیزی که در کیا K4 عجیب به نظر می رسد، ستون C است که با یک خط عمودی کرومی شاید تداعی کننده حرف K باشد. همچنین درب صندوق عقب نیز بسیار متفاوت و جالب طراحی شده و به نظر می رسد که دستگیره درب صندوق عقب خلاقانه جایگذاری شده است.

کیا K4 خودرویی است که به نظر می رسد نسخه کوچک تر و جمع و جورتر کیا K5 باشد که قبلاً به نام اپتیما عرضه شده بود. هنوز مشخص نیست که کیا K4 با چه مشخصات فنی و پیشرانه ای قرار است به بازارهای خودرویی جهان عرضه شود.

نکته همه در مورد کیا K4 این است که این خودرو آمده تا جایگزینی برای کیا فورته باشد و با خودرویی مثل هیوندای النترا رقابت کند. اما باید ببینیم که با چنین طراحی متفاوتی می تواند قیمت آن را زیر 20 هزار دلار تمام کند یا خیر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد