عملیات نظامی حزب‌الله به نقاطی از فلسطین اشغالی/


عملیات نظامی حزب‌الله به نقاطی از فلسطین اشغالی/

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲ عصر امروز یکشنبه هفدهم مارس ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع العاصی را با سلاح تیربار هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف پادگان صهیونیستی «متات» نیز از سوی حزب‌الله لبنان با تسلیحات موشکی هدف قرار داده شد.

خبر مرتبط
فوری / حمله جدید حزب الله لبنان به مواضع ارتش اسرائیل

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۳۰ عصر امروز شنبه شانزدهم مارس ۲۰۲۴ موضع المالکیه را با خمپاره هدف قرار دادند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۳۰ عصر امروز یکشنبه هفدهم مارس ۲۰۲۴ موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

همچنین طبق اعلام حزب‌الله لبنان ظهر امروز نیز موضع المطله از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با تسلیحات مناسب هدف گرفته شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که فرمانده یکی از گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه اصابت موشکِ شلیک‌شده از سمت لبنان به جنگ‌افزار حامل آن، زخمی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !