خانه‌های بمباران‌شده بر سر ساکنان غزه آوار می‌شود


خانه‌های بمباران‌شده بر سر ساکنان غزه آوار می‌شود

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که حمله‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز علیه بخش‌های مختلف نوار غزه ادامه داشته است.

خانه‌های بمباران‌شده بر سر ساکنان غزه آوار می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر، این جنگنده‌های متجاوز اردوگاه النصیرات را واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌های جنوبی شهر خان یونس را نیز دربرگرفته است. شمال شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز شاهد بمباران‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین راستا جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در دیر البلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن دست‌کم ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد که در جریان حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی در دیر البلح، ۱۲ غیرنظامی شهید شدند.

روز گذشته عدنان ابوحسنه مشاور رسانه‌ای آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل متحد، در سخنانی به تشریح اوضاع فاجعه‌بار نوار غزه پرداخت.

ابوحسنه اعلام کرد: وضعیت ساکنان نوار غزه به حدی غم‌انگیز است که حتی علوفه حیوانات هم برای استفاده به عنوان غذا به پایان رسیده است.

مشاور رسانه‌ای آژانس آنروا تاکید کرد: کمک‌هایی که از آسمان به نوار غزه ارسال شده کافی نیست و به دست تمامی نیازمندان این باریکه نمی‌رسد./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا