دلیل انتخاب روسیه به عنوان دشمن اصلی ناتو فاش شد


دلیل انتخاب روسیه به عنوان دشمن اصلی ناتو فاش شد

سیاستمدار فرانسوی: ناتو با تک تک کشورها مانند یک برده رفتار می کند و همه اعضای آن را تحت کنترل دارد.

به گزارش اسپوتنیک، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن پرستان فرانسه گفت که کشورهای غربی روسیه را به خاطر منافع آمریکا و ناتو دشمن اصلی خود کردند.
وی در ادامه افزود: «ما بدهی های هنگفتی داریم، پول ساخت بیمارستان نداریم، برای کشاورزان خودمان پول نداریم، امکان پرداخت حقوق بازنشستگی نداریم، پول خدمات عمومی نداریم، اما با رضایت و خرسندی، میلیاردها دلار در ناتو سرمایه گذاری کنیم. ما دیوانه ایم. ناتو با تک تک کشورها مانند یک برده رفتار می کند و همه اعضای آن را تحت کنترل دارد. هرچند ناتو به عنوان یک اتحادیه می بایست بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، ناپدید می شد».
فیلیپو همچنین خاطرنشان کرد که وجود دشمن خارجی برای اتحاد آتلانتیک شمالی راهی برای توجیه وجود این سازمان است.
وی افزود: «واشنگتن سرمایه گذاری های نظامی و تهاجمات خود به کشورهای دیگر را اینگونه توضیح می دهد و روسیه به عنوان دشمن انتخاب شده است. من فکر می کنم تا سال 2030 روسیه و چین همچنان به عنوان دشمن از سوی واشنگتن برای دستیابی به منافعش مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اما فرانسه نباید در این بازی شرکت کند».
پیشتر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته بود که این کشور خواهان درگیری نظامی مستقیم با ناتو نیست، اما اگر کشوری بخواهد وارد جنگ با روسیه بشود، مسکو برای آن آماده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط