لژیونرهایی که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند


لژیونرهایی که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند

اردوی تیم ملی برای بازی های رسمی در انتخابی جام جهانی پیش رو از ۲۸ اسفند در تهران آغاز می‌شود.

پیش بینی می‌شود یک یا دو لژیونر و شاید هم دو و سه لژیونر این بار به اردوی تیم ملی دعوت نشوند. به این خاطر که امیر قلعه نویی به دنبال جوانگرایی در تیم ملی است و از آنجایی که چند لژیونر ۳۳ یا ۳۴ ساله هستند پیش بینی می‌شود این بار شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست بدهند. به خصوص که جام جهانی بعدی در سال ۲۰۲۶ برگزار می‌شود.

تا به امروز باشگاه های چون روستوف روسیه، پورتوی پرتغال، اوزنبرگ روسیه به طور رسمی‌اعلام کرده اند محمد محبی ، مهدی طارمی، محمد قربانی و... به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده اند و به زودی اردوی باشگاهی را ترک خواهند کرد.

لژیونرهایی که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند

هنوز باشگاه هایی چون آاک آتن که احسان حاج صفی را در اختیار دارد و آریس سالونیک که کریم انصاری‌فرد در آن حضور دارد، خبر دعوت این دو بازیکن به اردوی تیم ملی را رسانه‌ای نکرده‌اند. ممکن است همپای لژیونرها چند بازیکن داخلی هم به خاطر شرایط سنی دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشوند.

بعد از پایان بازی های تیم ملی در جام ملت ها امید ابراهیمی به طور رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد و طبیعتا در اردوی فروردین ماه تیم ملی حضور نخواهد داشت.

تیم ملی در جام ملت ها از نظر میانگین سنی دومین تیم بود. ایران در جام جهانی هم جز پیرترین تیم ها لحاظ می‌شد. دیگر بازیکنی که در اردوی جدید تیم ملی حضور نخواهد داشت سیدمجید حسینی است که مصدوم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی