نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان تشدید شود


نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان تشدید شود

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و نزدیکی...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و نزدیکی به سال نو گفت: اقدامات دستگاه قضایی در حوزه نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی در ایام پیش رو در دو حوزه اقدامات پیشگیرانه و برخوردی در دستور کار قرار گرفته و هر کجا لازم باشد اقدامات قانونی بعمل خواهد آمد .

وی تأکید کرد: افرادی که کالاهای اساسی را به صورت گسترده احتکار کرده و موجب ایجاد نابسامانی در بازار شوند به جرم اخلال در نظم اقتصادی تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت و پرونده قضایی آنها به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .

سید محمد موسویان همکاری و هم‌گرایی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی را در کنترل قیمت‌ها و توزیع کالاهای اساسی مهم برشمرد و افزود: تمام دستگاه‌های متولی موظف هستند تا از حداکثر ظرفیت‌های قانونی در راستای حفظ حقوق شهروندان استفاده کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان انجام بازرسی‌های مستمر و هدفمند، نظارت دقیق بر فعالیت اصناف، نظارت بر نحوه عرضه و توزیع کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و ایام پایان سال را از مهم‌ترین تکالیف دستگاه‌ها دانست که اجرای صحیح آن موجبات حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و آرامش بازار را فراهم می کند.

اصفهان/ بهمن راعی


نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان تشدید شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی