قتل به‌خاطر جای پارک خودرو


قتل به‌خاطر جای پارک خودرو

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که به‌علت درگیری بر سر جای پارک خودرو، همسایه خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۳۰ دقیقه توسط پلیس دستگیر شد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع منجر به جرح در شهر اقبالیه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ضارب به‌دلیل درگیری بر سر جای پارک خودرو و اختلافات همسایگی، با یک نفر درگیر شده و وی را با چاقو مجروح کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی بیان کرد: فرد مجروح که مردی ۴۰ ساله بوده، پس از انتقال به بیمارستان، به‌دلیل شدت مجروحیت فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین از اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص و دستگیری قاتل طی مدت ۳۰ دقیقه خبر داد و خاطرنشان کرد: قاتل پسری ۱۷ ساله بوده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام عصبانیت از انجام رفتارهای هیجانی که عواقب جبران‌ناپذیری در پی دارد، پرهیز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو