حمله انتحاری به یک مرکز امنیتی در شمال غرب پاکستان/ چند نفر کشته شدند؟


حمله انتحاری به یک مرکز امنیتی در شمال غرب پاکستان/ چند نفر کشته شدند؟

اقتصادنیوز: منابع خبری پاکستان از حمله بزرگ به نیروهای امنیتی در منطقه «وزیرستان شمالی» و همچنین عملیات انتحاری که منجر به تلفاتی درمیان نظامیان پاکستانی شد خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک مرکز نظامی در بخش کادی واقع در منطقه "وزیرستان شمالی" هدف عملیات انتحاری و سپس یورش عناصر تروریستی به این مرکز قرار گرفت.

منابع خبری اعلام کردند که این یک حمله بزرگی است که نیروهای ارتش را هدف گرفته و تلفاتی نیز درمیان نظامیان برجای گذاشته است. گزارش‌ها حکایت از جان باختن دو افسر درجه دار ارتش پاکستان در حمله امروز دارد.

تارنمای خبری خوراسان دایری در پاکستان نیز نوشت که یک گروه شبه‌نظامی وابسته به "حافظ گل بهادر" مسوولیت حمله انتحاری به نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی را برعهده گرفته است‌.

خبر مرتبط
رایزنی نخست‌وزیر پاکستان با سفیر آمریکا درباره تحولات غزه و دریای سرخ

اقتصادنیوز: نخست وزیر پاکستان درباره تحولات غزه و دریای سرخ با سفیر آمریکا گفت‌وگو کرد

منابع بیمارستانی به رسانه‌ها گفتند که ۱۲ نفر از نظامیان زخمی به مرکز درمانی منتقل شده که وضعیت برخی از آنان بحران است و احتمال افزایش شمار تلفات وجود دارد.

خبر مرتبط
شاهکار پاکستان برای مقابله با پول تقلبی

اقتصادنیوز : همزمان با مذاکرات پاکستان با صندوق بین‌المللی پول برای دریافت وام جدید، دولت اسلام‌آباد در نظر دارد با هدف مقابله با اسکناس‌های جعلی، اقدام به چاپ اسکناس پلاستیکی مطابق با استانداردهای بین‌المللی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !