27 پروژه شهری منطقه 2 آماده بهره برداری شد / از خانه خلاقیت کودکان اوتیسم تا تصفیه خانه پساب پارک نهج البلاغه


27 پروژه شهری منطقه 2 آماده بهره برداری شد / از خانه خلاقیت کودکان اوتیسم تا تصفیه خانه پساب پارک نهج البلاغه

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، مهدی صالحی در تشریح پروژه‌هایی آماده بهره برداری در سطح منطقه ۲، گفت: با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری دوره ششم و تأکیدات شهردار تهران...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، مهدی صالحی در تشریح پروژه‌هایی آماده بهره برداری در سطح منطقه ۲، گفت: با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری دوره ششم و تأکیدات شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان این پروژه‌ها به تدریج وارد چرخه خدمت‌رسانی شده و در آینده نزدیک به صورت یکپارچه به بهره‌برداری می‌رسند و به صورت رسمی تحویل شهروندان تهرانی خواهد شد.

وی افزود: پروژه های توسعه منطقه ای، محله ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمت رسانی به شهروندان اجرا و آماده بهره برداری است.صالحی بهسازی فضاهای شهری، ارتقای سرانه ها و توسعه زیرساخت ها در تحقق ایجاد شهر انسان محور را مهم ترین راهبرد مدیریت منطقه در اجرای طرح های شهری برشمرد و گفت: به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و همچنین تسهیل در دسترسی همه شهروندان و همچنین افراد کم توان به امکانات شهری، طرح های عمرانی در قالب مناسب سازی معابرو بوستان ها و همچنین اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

شهردار منطقه 2 در ادامه از بهره برداری تلویزیون شهری در ورودی ساختمان خبرداد و گفت: باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی این تلویزیون در ورودی ساختمان جانمایی شد.

وی رفع مشکلات ترافیکی وایمن سازی معابر را ازدیگر طرح های اجرایی برشمرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت، شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا، ایمن سازی شبکه بزرگراهی، بهسازی ایستگاه های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی و همچنین اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک ازجمله طرح های ترافیکی آماده بهره برداری است.

صالحی در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت:ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو،بهسازی زمین بازی بوستان ها ، پایدار سازی بوستان پرواز، و... از دیگر پروژه های اجرایی است.

شهردار منطقه تقویت زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت های منطقه برشمرد و گفت: احداث سوله ورزشی پونک و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین های ورزشی، راه اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز، خانه مادر و کودک و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این پروژه ها است.

صالحی در ادامه به تکمیل تصفیه خانه پساب بوستان نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: پروژه بازچرخانی پساب برای آبیاری فضای سبز منطقه یکی از مهم ترین پروژه های اجرایی با رویکرد حفاظت از محیط زیست است.


27 پروژه شهری منطقه 2 آماده بهره برداری شد / از خانه خلاقیت کودکان اوتیسم تا تصفیه خانه پساب پارک نهج البلاغه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک