ادعای جدید دیوید تیلور


ادعای جدید دیوید تیلور

دیوید تیلور، قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان در میان فینالیست‌های دریافت نود و چهارمین جایزه جیمز سالیوان، چهره برجسته ورزشی آمریکایی قرار گرفت.

جایزه جیمز سالیوان به عنوان یکی از معتبرترین جوایز ایالات متحده از سال ۱۹۳۰ میلادی هر سال به یک ورزشکار آمریکایی که عملکرد برجسته‌ای در مسابقات بین‌المللی یا ملی کالج داشته است، اهدا می‌شود. علاوه بر نتیجه، ویژگی‌های مدیریتی، شهروندی و رفتار ورزشکار در زندگی روزمره نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

دیوید تیلور، کشتی‌گیر آزادکار درحالی سال گذشته برای سومین بار قهرمان جهان شد که در فینال از رقیب اصلی خود، قهرمان المپیک و قهرمان سه دوره جهان حسن یزدانی، پیشی گرفت.

او باید اردیبهشت‌ماه سال آتی از جایگاه خود در تیم المپیک ایالات متحده در وزن تا ۸۶ کیلوگرم در مسابقات انتخابی ملی دفاع کند.

ادعای جدید دیوید تیلور

علاوه بر این کشتی‌گیر آزادکار، از بین ۳۰ متقاضی دریافت این جایزه معتبر، کیتلین کلارک (بسکتبال)، امری لمان (اسکیت سرعت)، فردریک ریچارد (ژیمناستیک)، مدیسن اسکینر (والیبال) و نوح یافه (شنای پارالمپیک) نیز موفق به کسب این عنوان شدند.

این رأی‌گیری به‌صورت آنلاین برای نامزدهای نهایی یک هفته طول می‌کشد و ۲۹ اسفند به پایان می‌رسد، برنده در ۴ اردیبهشت‌ماه معرفی می‌شود.

گفتنی است تا کنون جان اسمیت (۱۹۹۰)، بروس بومگارتنر (۱۹۹۵)، رولون گاردنر (۲۰۰۰)، کایل اسنایدر (۲۰۱۷) و اسپنسر لی (۲۰۱۹) به عنوان کشتی‌گیر موفق به دریافت جایزه جیمز سالیوان شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو