اعلام محدودیت ترافیکی در محور‌های مواصلاتی قدیم گیلان


اعلام محدودیت ترافیکی در محور‌های مواصلاتی قدیم گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری امروز، ۲۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به حجم سفر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ بامداد روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند ماه و از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ بامداد روزهای ۱، ۴، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲و ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور اردبیل - آستارا و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ بامداد روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند سال و از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

این مقام انتظامی گفت: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش‌بینی شده است، ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی