قیمت فونیکس آریزو 6 GT اعلام شد


قیمت فونیکس آریزو 6 GT اعلام شد

شرکت مدیران خودرو و برند فونیکس در اطلاعیه‌ای قیمت نهایی آریزو ۶ GT را اعلام کرد. این خودرو قرار است در ماه آینده به بازار عرضه شود. بخوانید و تماشا کنید: معرفی فونیکس آریزو ۶ GT به گزارش پدال، فونیکس آریزو ۶ GT نسخه فیس لیفت و قوی‌تر...

شرکت مدیران خودرو و برند فونیکس در اطلاعیه‌ای قیمت نهایی آریزو ۶ GT را اعلام کرد. این خودرو قرار است در ماه آینده به بازار عرضه شود.

بخوانید و تماشا کنید: معرفی فونیکس آریزو ۶ GT

قیمت فونیکس آریزو 6 GT اعلام شد
قیمت فونیکس آریزو 6 GT اعلام شد
قیمت فونیکس آریزو 6 GT اعلام شد

به گزارش پدال، فونیکس آریزو ۶ GT نسخه فیس لیفت و قوی‌تر آریزو ۶ پرو بوده که در قسمت طراحی جلو، تریم داخلی و پیشرانه با نمونه پایه تفاوت دارد. این سدان با شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیه و فناوری دستیار کمکی راننده قادر است بالاتر از رقبایی نظیر ریسپکت و کی ام سی J7 قرار بگیرد.

نام خودرو قیمت نهایی (تومان)
فونیکس آریزو ۶ جی تی ۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات و ویژگی‌های آریزو ۶ GT

آریزو ۶ GT یک فیس‌لیفت مینور بر روی آریزو ۶ پرو است که در قسمت جلو با چراغ‌ها و جلوپنجره جدید، بازطراحی شده و نمایی جذاب‌تر و تهاجمی‌تر به خود گرفته است. مهم‌ترین ویژگی آریزو ۶ جی‌تی تجهیز به پیشرانه قوی‌تر ۱.۶ لیتری توربوشارژ GDI است که با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور، آن را به یکی از قوی‌ترین سدان‌های بازار کشورمان تبدیل می‌کند. انتقال نیرو در این خودرو بجای گیربکس CVT توسط یک نمونه ۷ سرعته دوکلاچه کلاچ تر صورت می‌گیرد.

قیمت فونیکس آریزو 6 GT اعلام شد قیمت فونیکس آریزو 6 GT اعلام شد

از جمله امکانات آریزو ۶ جی تی می توان به؛ ۶ کیسه هوا ده نقطه ای، سیستم کمکی ترمز، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار،اتو هلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار برخورد از عقب، نور بالا اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، شارژر بی سیم، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، اندروید اتو، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و… اشاره کرد.

قیمت فونیکس آریزو 6 GT اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا