توجیه روزبه چشمی درباره نتیجه دربی


توجیه روزبه چشمی درباره نتیجه دربی

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: صحبت از ۵ درصد واریزی در شب عید است اما حضور خشک و خالی خطیر در رختکن استقلال فایده ندارد.

روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل دربی پایتخت، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و در ۱۵-۱۰ دقیقه ابتدایی عملکرد خوبی داشتیم اما از دقیقه ۳۰ به بعد خستگی به سراغ‌مان آمد. قبل از دربی در ۴ روز ۲ بازی انجام دادیم و سفرهای طولانی ما را اذیت کرد. تیم از لحاظ بدنی خسته بود و این دربی از لحاظ فنی، چیز خاصی نداشت.

وی درپاسخ به این سوال که آیا تساوی به سود استقلال است، گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ اگر دنبال دفاع کردن بودیم، بازی را دفاعی شروع می‌کردیم. در ۲۰ دقیقه اول موقعیت داشتیم اما خستگی تاثیرگذار بود و نتیجه مساوی شد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم زیرا بازی باکیفیتی ندیدیم.

بازیکن استقلال درمورد مشکلات مالی این باشگاه، عنوان کرد: بارها در طول از بازیکنان استقلال تشکر کرده و بازهم این کار را انجام می‌دهم. دمشان گرم زیرا مردانگی کردند. مشکلات زیادی دارند. شب عید است اما همچنان بابت سال گذشته پولشان را نگرفته و سر تمرین هم امکانات ندارند. تا دلتان بخواهد مشکلات داریم اما خواهش می‌‎کنم این تیم را دریابید. نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر که شاید بیشتر از ما مهره داشته باشند و امکانات‌شان بیشتر است، بیشتر زحمت کشیده‌اند.

توجیه روزبه چشمی درباره نتیجه دربی

چشمی ادامه داد: حق بچه‌های ما نیست که هم جواب مسائل فنی را بدهند و هم ذهن‌شان درگیر هزار و یک مشکل مالی باشد. الان صحبت ۵ درصد واریزی شب عید است!

وی درپاسخ به این سوال که آیا انتظار نداشتند علی خطیر پس از بازی به رختکن بیاید، توضیح داد: دیدار خشک و خالی که فایده ندارد. باید تلاش کنند این مشکلات حل شود. نمی‌گویم خانه نشسته و کاری نمی‌کند اما وقتی جواب نمی‌دهد باید بیشتر تلاش کند. این بازیکنان تا اینجا کار مردانگی کردند و تمنا می‌کنم مشکلا‌ت‌شان را دریابید. در حال اتمام فصل هستیم اما همچنان درگیر مطالبات فصل قبل هستیم. امسال که پیشکش.از بچه‌ها بار دیگر تشکر کرده و از تمام مسئولان باشگاه شامل هیات مدیره و مدیرعامل می‌خواهم آنها را درک کنند. بچه‌ها هرچه قدر هم مشکل باشد کار را ادامه می‌دهند اما این وضعیت انصاف نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید