افزایش ضریب سختی کار نیروهای اورژانس تهران تصویب شد


افزایش ضریب سختی کار نیروهای اورژانس تهران تصویب شد

رییس سازمان اورژانس کشور، از تصویب افزایش ضریب سختی کار نیروهای عملیاتی اورژانس تهران از ۱۵۰۰ به ۳۰۰۰ امتیاز خبر داد و گفت: افزایش ضریب سختی کار در استان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر، با بیان اینکه حداکثر ضریب سختی کار فوریت‌های پزشکی در گذشته، یک هزار و ۵۰۰ امتیاز بود، افزود: با توجه به شرایط سخت نیروهای اورژانس در سطح شهر، جاده و همچنین بحران‌ها، سازمان اورژانس کشور به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و اداره کل منابع انسانی پیشنهاد بازنگری ضریب سختی کار را ارائه کرد.

وی ادامه داد: پس از انجام بازدیدهای میدانی و کارسنجی، تصمیم به ارتقای امتیاز ضریب سختی کار از یک هزار و ۵۰۰ به سه هزار امتیاز گرفته شد که خوشبختانه در هیأت امنای نیماد این پیشنهاد مطرح و برای نیروهای عملیاتی اورژانس تهران، تصویب شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: افزایش امتیاز ضریب سختی کار برای نیروهای اورژانس سایر استان‌ها نیز در دستور کار مشترک هیأت‌های امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفته و تصویب خواهد شد.

میعادفر تصریح کرد: همکاران ما در دیسپچ و مراکز ارتباطات اورژانس، قبلاً ضریب سختی کار نداشتند که ۱۵۰۰ امتیاز برای این نیروها در نظر گرفته شده تا همکاران ما در مراکز ارتباط که تریاژ تلفنی می‌کنند نیز از این ضریب سختی کار بهره مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟