شرمنده هواداران و مردم اصفهان هستم


شرمنده هواداران و مردم اصفهان هستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شرمنده هواداران ذوب‌آهن و مردم اصفهان هستم، امیدوارم جبران کنیم، در مدتی که در اصفهان حضور دارم، چیز‌های زیادی را یاد گرفتم، امیدوارم در سال ۱۴۰۳ روز‌های‌ خوبی را برای ذوب‌آهن رقم بزنیم.

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم و بابت شکست از هواداران تیم خود و مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم، روز خوب ما نبود و مسئول این شکست من هستم، قول می‌دهم در ادامه راه این نتایج را جبران کنم.

وی‌ افزود: در خصوص تصمیم داور در رابطه با عدم اعلام پنالتی نظری ندارم، به این تصمیم احترام می‌گذارم و اظهار نظر در این مورد را به کارشناسان داوری می‌سپارم.

ربیعی تصریح کرد: ما غیر از ارسال از جناحین، چند موقعیت خوب در عمق دفاع استقلال خوزستان داشتیم، بیشتر از تمام بازی‌های خود توانستیم موقعیت ایجاد کنیم، ۲ گل ناراحت‌کننده دریافت کردیم، سعی کردم در میان بازی از تاکتیک‌های‌ مختلفی استفاده کنیم، قطعا ایراد داشتیم، ناراحتی هواداران را درک می‌کنم و به آن‌ها حق می‌دهم.

شرمنده هواداران و مردم اصفهان هستم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: نمی‌گویم نگران شرایط ذوب‌آهن نیستم اما وظیفه ما این است که بتوانیم از این فضا خارج شویم، در مس رفسنجان هم ۲ یا ۳ بار چنین شرایطی را تجربه کردم، تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: ۴ سال در مس رفسنجان بودم و قدردان آن‌ها هستم، برای‌ این باشگاه و محرم نویدکیا آرزوی موفقیت دارم، در کمتر از ۴ روز باید ریکاوری کنیم، امیدوارم در آخرین بازی سال، شادی را به هواداران ذوب‌آهن هدیه دهیم. ربیعی در پایان تصریح کرد: شرمنده هواداران ذوب‌آهن و مردم اصفهان هستم، امیدوارم جبران کنیم، در مدتی که در اصفهان حضور دارم، چیز‌های زیادی را یاد گرفتم، امیدوارم در سال ۱۴۰۳ روز‌های‌ خوبی را برای ذوب‌آهن رقم بزنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | توافق مهم ایران و افغانستان بر سر آب از زبان سخنگوی وزارت خارجه