حکم اعدام کارگردان شیطان صفت شکسته شد + جزییات


حکم اعدام کارگردان شیطان صفت شکسته شد + جزییات

به گزارش رکنا: چندی قبل پرونده آزار دختر جوانی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و با دستور ویژه قاضی پرونده تحقیقات در این زمینه آغاز شد و خیلی زود مشخص شد چند زن دیگر...

به گزارش رکنا: چندی قبل پرونده آزار دختر جوانی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و با دستور ویژه قاضی پرونده تحقیقات در این زمینه آغاز شد و خیلی زود مشخص شد چند زن دیگر نیز توسط یک کارگردان مستندساز مورد آزار قرار گرفته اند و با توجه به افزایش پرونده تحقیقات به صورت ویژه در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در بررسی های ابتدایی مشخص شد این مرد جوان یکی از نخبه ها و استاد دانشگاه بوده که با طرح این موضوع که می توانند آنها را وارد دنیای بازیگری و سینما کند اغفال کرده و سپس نقشه های شومش را اجرا میکرد که در نهایت با ثبت شکایت یکی از دختران جوان شناسایی و بازداشت شد.

تحقیقات نشان از این داشت که این پرونده آزار و اذیت تنها به یک نفر ختم نشده و 3 زن دیگر هم از این کارگردان به جرم آزارهای شیطانی شکایت کرده اند که در نهایت مشخص شد تعداد شاکیان این پرونده 2 دختر جوان بالای 18 سال دانشجو، یک خانم دکتر و استاد دانشگاه 38 ساله و یک دختر دانشجوی ارشد انفورماتیک است.

متهم به همراه پرونده به داگاه کیفری شعبه 6 فرستاده شد تا قاضی حسن زاده در خصوص اتهامات وارده به او تصمیم گرفته وحکم نهایی را صادر کند که در نهایت قضات با توجه به مدارک پرونده برای متهم حکم اعدام را صادر کردند.

متهم در حالیکه در بازداشت بود ، پرونده برای تایید حکم به شعبه 29 دیوان عالی فرستاده شد و در نهایت قضات حکم صادر شده را شکسته و پرونده برای بررسی مجدد به شعبه همعرض ارجاع داده شد.


حکم اعدام کارگردان شیطان صفت شکسته شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی