قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان


قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان

پژمان قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به مصدومیت ۱۷ نفر در اثر انفجار مواد محترقه از ایتدای اسفندماه ۱۴۰۲ تا کنون در ۶ شهرستان تحت...

پژمان قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به مصدومیت ۱۷ نفر در اثر انفجار مواد محترقه از ایتدای اسفندماه ۱۴۰۲ تا کنون در ۶ شهرستان تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از این آمار ۱۴نفر در گرمسار ، یک نفر در آرادان و 2 نفر در سمنان دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد : از این تعداد متاسفانه ۱۵ نفر مربوط به امشب بوده و در یک مورد دست پسر ۱۳ ساله ای در گرمسار از ناحیه مچ به پایین دچار آسیب دیدگی بسیار شدید و احتمال قطع عضو شد که جهت ادامه درمان به تهران انتقال یافت‌.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: در یک مورد نیز راکب یک موتورسیکلت که به سمت وی موادمحترقه پرتاب شده بود دچار آسیب شدید از ناحیه بازو شد که اقدامات درمانی برای وی در بیمارستان معتمدی گرمسار در حال انجام است.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تشریح آثار مخرب انفجار ناشی از مواد محترقه گفت: تمام بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و سوانح و سوختگی و فوریت‌های پزشکی استان، برای امدادرسانی به مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال در آمادگی کامل به سر بردند.


قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی