12 کشته در چهارشنبه سوری امسال تا کنون + آمار تکان دهنده نقص عضو ها و تن سوخته ها


12 کشته در چهارشنبه سوری امسال تا کنون + آمار تکان دهنده نقص عضو ها و تن سوخته ها

به گزارش رکنا؛ جعفر میعادفر درباره آخرین شمار مصدومان حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری در کشور گفت: آمارهای ما از روز اول اسفند تا عصر امروز است و در واقع می‌توان گفت که هنوز مراسم رسمی شب...

به گزارش رکنا؛ جعفر میعادفر درباره آخرین شمار مصدومان حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری در کشور گفت: آمارهای ما از روز اول اسفند تا عصر امروز است و در واقع می‌توان گفت که هنوز مراسم رسمی شب چهارشنبه آخر سال آغاز نشده اما در این مدت ۵۳۹ نفر مصدوم و ۱۲ نفر نیز کشته شده‌اند. آماری که نگران کننده به‌نظر می‌رسد و ما امیدواریم که تا پایان امشب به تعداد نفرات آن افزوده نشود.

وی تعداد کل مصدومان اعزامی توسط اورژانس را ۲۰۲ نفر اعلام کرد و گفت: ۳۱۷ نفر از مصدومان نیز خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند. ۲۰ نفر نیز خدمات درمانی را در همان محل دریافت کردند. متاسفانه تا کنون ۴۳ نفر دچار قطع عضو شده و به ۱۷۷ نفر نیز از ناحیه چشم آسیب جدی وارد شده است. ۲۶۹ نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند.

میعادفر درباره آمار تفکیکی امروز از مصدومان نیز گفت: تنها در روز جاری ۱۱۳ تن مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده‌ است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه عوامل اورژانس در چهارشنبه‌سوری امسال در سراسر کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: امیدواریم که با همراهی خانواده‌ها شاهد وقوع حوادث دلخراش و ناراحت‌کننده دیگری در ادامه این شب نباشیم.


12 کشته در چهارشنبه سوری امسال تا کنون + آمار تکان دهنده نقص عضو ها و تن سوخته ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی